Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger wel geluid geen beeld

  • July 26, 2020
  • 12 reacties
  • 262 keer bekeken

Mijn tv ontvanger geeft aan bij het aanzetten van tv dat ik mijn tv ontvanger moet aanzetten terwijl hij aanstaat wel geluid geen beeld voor 1 tot 2 minuten lampje brand rood heb hem al een paar keer hersteld en kpn geeft aan dat omruilen niet nodig is

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Minascholt66,

De KPN winkel heeft geen ontvangers liggen en kan je ook niet helpen. Het beste is even bellen met 0800-0402. Als je dan aangeeft dat je een storing hebt in je ontvanger, en aan de lijn blijft als het stil wordt, komt er een medewerker aan de lijn die je hier graag mee helpt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • July 26, 2020

Hallo @Minascholt66,

Dan heb je een Arris of Arcadyan. Motorola wordt door de tool herkend en als ik het zo lees dan heb je geen motorola meer in bezit.  Bedoel je met hersteld ook dat je de software al eens helemaal verwijderd hebt? Menu → Instellingen → 2x gele knop op de afstandsbediening indrukken → Software verwijderen → Verwijderen. (Of in het oude menu de optie software verwijderen op JA zetten en dan opslaan. )


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 26, 2020

Hoe snel is uw verbinding? Heeft u glasvezel? Zo nee, wat zegt deze site over uw verbinding? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl


  • Auteur
  • Topper
  • July 26, 2020

Heb een Arris en alles al geprobeerd ressetten opnieuw opstarten blijft even goed gaan ongeveer een week en dan begint het weer


Forum|alt.badge.img+16
  • July 26, 2020

Heb een Arris en alles al geprobeerd ressetten opnieuw opstarten blijft even goed gaan ongeveer een week en dan begint het weer

Hallo @Minascholt66 
Heb je ook meerdere ontvangers? Geven die ook problemen of is het specifiek alleen de Arris? 


  • Auteur
  • Topper
  • July 26, 2020

Nee geen verdere ontvangers maar ga van de week wel even langs winkel 

 


Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • July 26, 2020

Hallo @Minascholt66,

De KPN winkel heeft geen ontvangers liggen en kan je ook niet helpen. Het beste is even bellen met 0800-0402. Als je dan aangeeft dat je een storing hebt in je ontvanger, en aan de lijn blijft als het stil wordt, komt er een medewerker aan de lijn die je hier graag mee helpt. 


  • Auteur
  • Topper
  • July 26, 2020

Oke dank je wel ga ik doen


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Minascholt66, je bent al op weggeholpen zo te zien :slight_smile:  Is het gelukt via het telefonische contact met een collega? Als dat nog niet zo is kijk ik natuurlijk graag met je mee, daarvoor kan je dan jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven.


Jasper van KPN
Moderator

We hebben geen bericht meer van je gezien @Minascholt66, ik neem aan dat dat betekent dat het gelukt is. Als ik hierin nog iets voor je kan doen weet je me te vinden. ​​


  • Auteur
  • Topper
  • August 4, 2020

Nee helaas nog niet maar ben momenteel erg druk met mijn werk dus geen tijd gehad om te reageren en werk in de zorg als het een beetje wil ben ik volgende week maandag vanaf 11 uur vrij om dit op te lossen 


Jasper van KPN
Moderator

Dat kan ook inderdaad, de klantenservice is 24/7 bereikbaar dus op elk moment van de dag (of nacht) kan je hen bereiken. Het invullen van je forumprofiel blijft ook mogelijk, zodat ik met je mee kan kijken als je aangeeft dat gedaan te hebben :slight_smile:


  • Auteur
  • Topper
  • August 10, 2020

Heb vandaag gebeld en ben geholpen door Linda hele vriendelijke dame ze heeft geprobeerd om in mijn software te komen maar het lukte helaas niet ze kwam er niet door we hebben nu een afspraak voor woensdag middag gemaakt en dan gaat ze het nog eens proberen dus maar even afwachten