Skip to main content

Tv kast werk niet hij geeft wel menu aan youtube zonder geluid tv zonder geluid en beeld alles online al geprobeerd wat op kpn staat maar niks werkt een ander tv op mijn slaap kamer doet het wel al meerder hdmi kabels uitgeprobeerd maar blijft het zelfde 

Het lijkt er op dat met die televisie geen HDCP 2.2 handshake gerealiseerd kan worden. Is dat een televisie "op leeftijd"?

Wat is het merk en type van die televisie?


Samsung 

modelLE32C530F1W

 

maar hij heeft het wel 3weken goed gedaan vandaar dat t appart is dat die het nu niet doet


Dat is inderdaad een oud beestje.

Welke TV ontvanger heb je en sinds wanneer heb je last van dat zwarte scherm?

De oorzaak is vrijwel zeker dat de HDCP 2.2 handshake niet meer lukt en dat zou natuurlijk ook aan een nieuwere versie van de firmware van de TV ontvanger kunnen liggen.


Ik heb de arris vip2952 v2


Ik heb de arris vip2952 v2

En sinds wanneer heb je dit probleem?


Jaa hij bleeft veel hange toen starte ik hem opnieuw op uit en aan gezet en toen deed die dat


Sinds 2weken 

 


Welkom op ons forum @Joey weda!

Je hebt ineens wel het menu maar zwart beeld op jouw Samsung tv lees ik. Wjb heeft hier met je mee gedacht en je hebt zelf al een en ander geprobeerd. Heb je één of meerdere tv-ontvangers in huis? Als je er 2 (of meer hebt), wat gebeurt er als je de tv-ontvangers omwisselt: Blijft het probleem op dezelfde plek of verhuist het mee? En heb je jouw tv-ontvanger ook al een frisse start gegeven? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar hoe jouw tv-ontvanger aangesloten is op de Experia Box.


De kans is inderdaad aanwezig dat wjb gelijk heeft met HDCP een issue is, maar dat is alleen actief op commerciele zenders. Je kan controleren of je bij NPO 1,2,3 beeld hebt of niet. Dit zijn namelijk “vrije zenders”