Tv ontvanger werkt alleen als tv in stand-by staat
Kun je nu wel TV kijken?Â
Reset anders de ontvanger eens.Â
Gedaan, situatie ongewijzigd: tv box reageert prima op afstandsbediening als tv stand-by staat, geen of nauwelijks reactie op afstandsbediening als tv actief is
OK
Dat probleem komt vaker voor bij Samsung TV's. Ik zie in een ander topic dat een nieuwe HDMI-kabel de oplossing bracht. Of anders wat wijzigen in de instellingen :Â
Ik lees daar : Onder het kopje: algemeen, vervolgens Beheer externe apparaten, vervolgens HDMI UHD Color, vervolgens mijn HDMI poort waar het KPN tv kastje is aangesloten, uitgezet. Heb daarna geen hinder meer gehad.Â
bron :Â
Â
OKÂ
Dat probleem komt vaker voor bij Samsung TV's. Ik zie in een ander topic dat een nieuwe HDMI-kabel de oplossing bracht. Of anders wat wijzigen in de instellingen :Â
Ik lees daar : Onder het kopje: algemeen, vervolgens Beheer externe apparaten, vervolgens HDMI UHD Color, vervolgens mijn HDMI poort waar het KPN tv kastje is aangesloten, uitgezet. Heb daarna geen hinder meer gehad.Â
Â
OKÂ
Â
Is het gelukt met een nieuw HDMI-kabel? Of via Beheer externe apparaten wat veranderen?Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.