Skip to main content

Ik lees hierboven (wel jaar geleden) dat je gratis kunt bellen om in contact te komen.

Als je al in alle staten bent, dan wordt dat alleen maar erger als je die stem hoort met het onnodige blablabla en als hoogtepunt een sms'je waarin moet staan hoe je het weer op kunt lossen.

Te walgelijk voor woorden allemaal voor zo'n groot bedrijf.

Hoe je contact moet maken via mail heb ik helaas ook niet kunnen vinden.

Stappenplan: doe 1, helpt het niet doe 2 en dan houdt het op.

Maar to-the-point, ik wil graag vervanging van mijn kastje, probleem eerder gemeld, maar het kast je zal wel zo vreselijk duur zijn dat vervanging eigenlijk onverantwoord is vanwege het financiele eindresultaat jaarcijfers.

Verder met het probleem, kastje reageert niet meer op de afstandbediening en ook niet op die , die boven ligt (batterij dus niet leeg)

Na 3 keer het kastje een minuut uit te hebben gezet, eindelijk weer beeld/geluid van een andere zender.

Ik vind dit vreselijk klantonvriendelijk omdat ik de vorige keren ook al het bos ben ingestuurd met de mededeling dat het een incident is.

Voor mij is het nu toch echt niet meer te aanvaarden als jullie niet een ander kastje sturen.

 

Admin: afgesplitst

Het is echt schande ook al is het een jaar geleden ,ze laten je gewoon stikken.


@Koosr1946 en @Elisabeth22 

Waarom deze rare reactie op een vraag van 1 jaar geleden? 


Omdat na 1 jaar deze walgelijke storing nog steeds niet is opgelost.

Verder kun je hier moeilijk iets in de goede rubriek zetten.

Het is nu 3 uur geleden en ik dacht dat er via dit forum ook een oplossing aangedragen zou worden, maar nee, alleen een medestander en een hielenlikker met wat onzinnige mededelingen waar niemand wat aan heeft.

Waarschijnlijk heb je het alleen voor de sier in huis staan en gebruik je het niet, maar val me in het vervolg niet meer lastig met die onzin.


Omdat na 1 jaar deze walgelijke storing nog steeds niet is opgelost.

Verder kun je hier moeilijk iets in de goede rubriek zetten.

Het is nu 3 uur geleden en ik dacht dat er via dit forum ook een oplossing aangedragen zou worden, maar nee, alleen een medestander en een hielenlikker met wat onzinnige mededelingen waar niemand wat aan heeft.

Waarschijnlijk heb je het alleen voor de sier in huis staan en gebruik je het niet, maar val me in het vervolg niet meer lastig met die onzin.

 

Welke storing?

Misschien handig om een nieuwe eigen topic te maken. (ik zie dat deze topic is afgesplitst van de oude)😉

 

P.S.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN, dus gedraag je s.v.p.

Ik vind het een behoorlijke belediging wat je daar neerzet.

Ik ben absoluut geen hielenlikker.

Dus ik verwacht hiervoor minimaal je excuus. 


Waarvoor excuses????????

Mensen die reageren en niet eens weten waar het om gaat, ik vraag om hulp, niet om nietszeggende blablabla


Kunnen we het hier een beetje gezellig houden @Koosr1946? Het is niet de bedoeling hier elkaar persoonlijk aan te vallen.

Mocht je een vraag hebben voor het forum is het de bedoeling een nieuw topic aan te maken in plaats van te reageren onder een oud topic.
Als je hierover liever direct contact hebt met de klantenservice kun je ook met ons bellen op 0800-0402


ik heb vanmorgen een kwartier aan de lijn gehangen met als eindconclusie een sms'je.

Is dat de service die jullie geven waar je elke maand 90 euro voor moet betalen

Ik heb al meerdere keren gevraagd om een nieuw kastje, maar die zijn zo duur, daar kunnen ze niet aan beginnen.

Verder reageer ik in een topic die precies zegt waar ik over wil reageren.

Ook daar was de oplossing :  bel 0800-0402

Verder val ik niemand aan, ik wijs iemand terecht die niet eens weet waarom ik hier iets gepost heb

 


ik heb vanmorgen een kwartier aan de lijn gehangen met als eindconclusie een sms'je.

Is dat de service die jullie geven waar je elke maand 90 euro voor moet betalen

Ik heb al meerdere keren gevraagd om een nieuw kastje, maar die zijn zo duur, daar kunnen ze niet aan beginnen.

 

 

Jullie??

Sorry, ik werk niet bij KPN.

 

Tip;

Mocht je het nog niet gedaan hebben, vul dan je gegevens in je profiel in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken.

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Heb je deze al eens gereset?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem).

Ook de DVS kan het probleem zijn (als die ertussen zitten).

 

En s.v.p. Niet beledigen of zo, nergens voor nodig.

En excuus aanbieden, ja ik vind dat je dat moet doen. 


@Koosr1946 ik heb je vraag afgesplitst naar een eigen topic.
De community denkt hier graag met je mee. Het kan enkele dagen duren voor je een reactie hebt van ons moderators gezien we vragen op volgorde van binnenkomst beantwoorden.


Ik ben hier puur omdat ik via de telefoon geen contact en dus ook geen oplossing.

Nu heb ik het kastje weer aan de praat gekregen, maar als dat niet gelukt was, dan had ik maar moeten wachten.

Ik blijf het KLANTONVRIENDELIJK vinden


Wanneer wordt er gereageerd op mijn klacht?

Toen ik deze klacht bij een oudere topic had geplaatst moest hij zo nodig in een andere groep.

Is dit de manier om van moeilijke mensen af te komen.

Telefonisch niet bereikbaar, maar dus ook niet via een forum.

KLANTONVRIENDELIJK is hier wel op zijn plaats


Goedemiddag @Koosr1946! 
Zoals ik hierboven ook al noemde worden je vragen vanuit ons moderators beantwoord op volgorde van binnenkomst. Zo kan het soms wat langer duren voor je reactie van ons hebt. Momenteel is bij mijn telefonische collega's drukker dan normaal maar het zal altijd nog sneller zijn.

Ik zie dat je je gegevens al ingevuld hebt en in de tussentijd mijn collega's helaas ook nog niet te pakken hebt kunnen krijgen.

We denken graag even met je mee!
Ik heb niet direct een kant en klare oplossing voor je vrees ik omdat je ontvangers nog niet oud genoeg zijn om daarom te vervangen. Maar dit moet goed op te lossen zijn.
De lijn ziet er vanaf hier goed uit en ik heb ook een goede verbinding met je ontvangers. Ik heb een aantal vragen/dingen die we kunnen proberen.

  • Ervaar je op de andere TV ontvanger ook problemen?
  • Kun je die eens met elkaar omwisselen?
  • Kun je je ontvangers ook eens een frisse start geven?
  • Als een van beide afstandsbedieningen niet meer goed werkt (of beide) kun je op kpn.com/afstandsbediening een stappenplan doorlopen en ook nieuwe bestellen

Bedankt voor je reactie, maar het is allemaal zo niets zeggend.

Ik heb een probleem met het contact tussen een afstandsbediening en een kastje, niet met het contact tussen kastje en tv.

Bij de laatste storing heb ik ook de afstandsbediening gebruikt die we boven gebruiken, maar daar reageerde het kastje ook niet op.

Op mijn oude leeftijd begrijp ik hierdoor heel goed dat het probleem niet zit bij de afstandbediening.

Verder begrijp ik niet waarom een kastje een bepaalde leeftijd moet hebben voordat er storing mee kan/mag zijn.

Maar ik begrijp wel dat je als klant een stukje oud vuil bent die niet mag zeuren.

Ik ben 76 jaar en heb dit nog nooit mee gemaakt en daarom ben ik ook nog bij KPN, maar de kloof wordt steeds kleiner om over te stappen.

Allemaal omdat een massaproduct kuren toont en dat eigenlijk niet mag doen vanwege de leeftijd.

 


Ik snap goed dat je het gevoel hebt niet gehoord te worden, en zoals ik ook noemde moet dit ook wel goed op te lossen zijn.
Wat ik bedoel met het omruilen vanwege ouderdom is dat ik een ontvanger alleen kan laten omruilen als deze aantoonbaar defect is en dat is soms lastig vast te stellen. Zoals je het beschrijft lijkt de oorzaak wel ergens in de ontvanger te zitten maar is nog niet met zekerheid te zeggen dat hij ook daadwerkelijk defect is.

  • Had je de Frisse start die ik beschreef onlangs nog uitgevoerd? 
  • Heeft de andere TV ontvanger ook problemen? 
  • Zo nee, kun je ze dan eens met elkaar omwisselen? Daarmee kunnen we de locatie en aansluiting uitsluiten.

Ik heb alles geprobeerd, ook een frisse start, maar ik heb dat in eerdere gevallen ook gedaan en dan is het weer een hele tijd oké, maar de storing komt dus na verloop van tijd weer.

Daarom heeft het ook geen zin om kastjes om te ruilen en dat ben ik ook zeker niet van plan.

Ik heb de afstandsbedieningen om geruild en dat loste niets op.

Heb jij wel eens naar iets willen kijken en dat je er dan niet bij kunt komen of in een ander geval. je moet plotseling weg en je auto doet het niet.

Verder realiseren jullie je ook niet dat een tv/radio heel belangrijk zijn in een 75+ huishouding, nee, een kastje van nog niet de waarde van mijn maandelijkse bijdrage, moet eerst helemaal uitvallen voordat er actie ondernomen kan worden.

Maar ik sluit deze energie verslindende uitwisseling en haal mijn gelijk wel via een andere manier

In elk geval bedankt voor je moeite en probeer je te bevrijden van het juk dat om je heen drijft en waar je geen eigen initiatief mag aanwenden.


@Koosr1946

Waarom deze taal?

Waarom zoveel beledigingen?

Waarom je gelijk proberen te halen?

Zoals je weet werk ik niet bij KPN (ook nooit gewerkt bij KPN) en ben net zoals jij klant bij KPN en ook ik ben al een paar jaar met pensioen. En ik weet (gelukkig) lang niet alles en volg adviezen om iets uit te sluiten altijd op.😉

 

Het omwisselen is zeker een hele goede optie, want als het probleem dan mee verhuist, weet je 100% zeker waar het probleem zit.

Â