Skip to main content

Ik heb een glasvezelaansluiting. 2 tv's en pc. Bij een van de tv's werkt de tv-ontvanger niet. De rest doet het wel. Afstandsbediening gecontroleerd en batterijen gewisseld. Deze werkt. Ook een andere aansluitkabel geprobeerd. Geen resultaat.

Op het tv-scherm en op het scherm van de ontvanger zie je bij een herstart de percentages opklimmen. Bij 85% opladen stopt het systeem. 

Hallo @Jean Luc , hoe gaat het als je de tv-decoders eens van plaats verwisselt?

 


Waarom heb ik datzelf niet bedacht? Waarschijnlijk omdat snoertjes een beetje tegoed zijn weggestopt.

Maar dat maakt het wel duidelijk. Na een wissel doet de andere tv het niet. De fout zit hem dus in de tv-ontvanger. Bedankt voor de tip.


Hoi @Jean Luc welkom op het forum! 


Het lijkt er inderdaad op dat het in de ontvanger zit! 
Voordat ik hem om laat ruilen wil ik je nog wel vragen deze ontvanger nog een keer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Het kan zijn dat hij hierna gewoon goed opstart!
Op onze website (stap 2) vind je hoe je dit doet en kan ook zonder dat de ontvanger helemaal opgestart is.
Als ook dat het niet oplost, zou je dan je profiel willen aanvullen en me hier nog even aan de mouw willen trekken?


Goedemorgen @Jean Luc ik heb al een paar dagen niets meer van je gehoord, is het nog gelukt met je ontvanger?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!