Skip to main content

Goede middag ik heb een tv kastje nou heeft mijn zoontje iets gedaan waardoor het kastje niet meer werkt... Hoe kan ik dit oplossen

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goede middag ik heb een tv kastje nou heeft mijn zoontje iets gedaan waardoor het kastje niet meer werkt... Hoe kan ik dit oplossen

Je kunt bellen met het gratis klantenservice kpn  nummer 0800-0402 


Hoi @Tennz. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice en is het probleem verholpen?


Nog niet


Krijg je een foutmelding te zien of gaat de tv-ontvanger niet meer aan?


Gaat niet meer aan


Wil je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger achter laten in het KPN Forum profiel? Het serienummer vindt je aan de onderkant van de tv-ontvanger en mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik uit of ik een nieuwe tv-ontvanger kan toesturen. 


Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden.. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik het graag van je!