Skip to main content

Mijn tv ontvanger werkt niet meer. Kan ook geen harde reset meer geven, beeld blijft zwart. Wil graag een nieuwe ontvangen 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ook dit niet?

Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?

Hieronder vind je de reset stappen als het menu niet beschikbaar is:

  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zien van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.

Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar Software verwijderen].

5. Selecteer Software verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren.

Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen.

 

 


Goedenavond @Hanskes, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd? 

Laat u me nog even weten of het gelukt is? Anders kunt u het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Hopelijk wordt uw probleem met de ontvanger snel opgelost! Kan wel even duren eer ze reageren i.v.m. drukte.
Welke tv ontvanger heeft u trouwens? Als het een Motorola is dan kunt u het volgende doen: Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Het heeft inderdaad geholpen thanks


Gelukkig. Fijn weekend alvast.


Het heeft inderdaad geholpen thanks

Fijn om te lezen @Hanskes, fijn weekend alvast!


Reageer