Skip to main content

Help help, tv ontvanger werkt niet meer. Alles gedaan wat ik kon doen, software opnieuw ect. 
nu geeft die aan dat er we netwerk probleem is. En terug gevallen is naar beperkte modus. 
 

graag vanavond nog een oplossing 

Nu al twee dagen haperend beeld, alles gedaan wat er aangegeven is door kpn. Maar niks helpt. 
weet niet of ik nog blij moet zijn met kpn. 
 

Ben al sinds best lang bij KPN maar na de laatste update alleen maar problemen. 

*admin: verplaatst naar eigen topic


 


Begin jaren hadden we internet over de telefoon lijn.

Bij problemen met verbinding ,stuurde ze een nieuwe telefoon kabel

Daarna kregen we adsl over de telefoonlijn.

Bij problemen ,stuurde ze vaak een nieuwe Netwekkabel.

Nu hebben we veel glasvezel.

Bij problemen met verbinding ,stuurde ze een nieuwe HDMI Kabel

 

Van de 30 jaar dat ik in de ict zit heb ik misschien een hand vol kabels gehad die niet goed waren,

meestal nog het lipje wat afgebroken was.

Tips.

Zit je tv rechtstreeks met de tv ontvanger op je modem (bij de glasvezel) dan zit hij het beste aangesloten. en zou je weinig problemen mogen hebben. 

Bij storing modem stroom eraf even wachten en aan zetten. ook kun je dit doen bij tv ontvanger.

 

Zit je modem in de meterkast,  en zit de netwerk kabel daar op een wit kastje in het stopcontact ,

Dan eerst het modem even uit zetten en werkt dit niet ,het witte kastje uit stopcontact halen.

Kijken of het opgelost is ,anders wit kastje bij tv eruit halen, en als laatste tv ontvanger even uit schakelen.  (blijft de storing dan is je signaal over het stopcontact niet goed genoeg)

 

Modem even uit zetten,doet vaak wonderen.

hoop dat jullie er iets mee kunnen.

suc6

 

 

 


Kpn aan de lijn gehad, ontvanger en modem en glasvezel kasje een reset gegeven. Momenteel werk alles weer langer dan een uur. Hopelijk blijft het werken. 
 

alles is rechtstreeks aangesloten met kabel, ze zagen wel een zwak punt in de glasvezel verbinding, dit is mogelijk nu opgelost met de harde reset. 


Hoi @Veghel,

Op het forum reageren we niet direct op je vraag, dat kan zo'n 4 tot 5 dagen duren doordat er heel veel topics van andere forumgebruikers zijn. Gelukkig zie ik dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat het na een herstart van het glasvezelkastje weer werkt!