Skip to main content

Tv-ontvanger reset en werkt daarna niet meer. Meerdere keren op de afstandbediening en ontvanger de aan/uit knop ingedrukt. Alleen een reset help daarna soms niet altijd. Lampje van hd blijft branden.

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

 

Vooral een DVS kan voor dit soort problemen zorgen.


Decoder is de 2260 is bekabeld met de Experia box v10.


@Michel R 

Mocht je het nog niet gedaan hebben, vul dan je gegevens van je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terugkomen.

Kan een paar dagen duren i.v.m. de drukte.

Of bel gratis 0800-0402


Hoi @Michel R, ik zie dat Joop al toegesneld is, dat is fijn. Ben je verder gekomen met zijn advies?

Zo niet; wat gebeurt er in beeld als jouw tv-ontvanger het niet meer doet? Krijg je een foutmelding te zien, en zo ja, welke? Heb je de tv-ontvanger ook al een frisse start gegeven, en maakt dat verschil?


Ik krijg geen foutmelding loopt gewoon steeds vast . Lampje van hd blijft branden. Al paar keer een herstart gedaan. Probleem even weg paar dagen erna weer vastlopen. Denk wel aan een overstap maken naar andere providers

 


Je krijgt gewoon een nieuwe ontvanger hoor als ie het niet meer doet. Is de ontvanger wel met een kabel aangesloten op het modem of gebruik je draadloze verbindingssets?


Is aangesloten aan de modem. Hij doet het wel maar loopt om de paar dagen vast.


De aansluiting op het modem is dus met een kabel? Ervaar je ook problemen met internet of is het enkel met tv kijken. 


Enkel met tv kijken. Internet doet het goed. 


Excuses voor de late reactie @Michel R. Ik heb een vervanging van de tv-ontvanger in gang gezet. Alle info ontvang jij per sms.Â