Skip to main content

Iemand enig idee waarom deze monitor:

 

https://www.amazon.nl/Anpviz-CVBS-HD-videomonitortester-UTP-kabeltest-PTZ-controller-DC12V-uitgang/dp/B07HVKHY8D?pd_rd_w=NDDC6&content-id=amzn1.sym.1adc3948-f361-4bc7-97b9-79fc89c7a515&pf_rd_p=1adc3948-f361-4bc7-97b9-79fc89c7a515&pf_rd_r=T2DQN8G8BW31QB3CYJK8&pd_rd_wg=a5usP&pd_rd_r=c7e36197-df16-4e7e-a5f2-88f4e4f3a406&pd_rd_i=B07HVKHY8D&psc=1&ref_=pd_bap_m_grid_dv_rp_0_23_t

 

Niet samen gaat met de KPN STB? Het beeld is half en heel wazig. Als ik die monitor op een van mijn computers aansluit dan werkt die prima. Zelfs afspelen van 4k (dan wel niet in 4k) doet die prima.

En nee ik ga geen TV willen kijken of dat kleine scherm maar had wel gedacht dat het zou werken.

Ik denk misschien aan een PAL/NTSC issue, maar ben er niet zeker van. En dit zou goed moeten gaan volgens de omschrijving. (Voor wat dat waard is 😛 )

@Operations8 Welkom op het forum! Ik durf het echt niet te zeggen, ik ben niet echt bekend met dit type apparaat. Ik zou denken aan een instelling met betrekking tot de weergegeven resolutie maar zeker weten doe ik dat niet vrees ik. 


@Operations8 Welkom op het forum! Ik durf het echt niet te zeggen, ik ben niet echt bekend met dit type apparaat. Ik zou denken aan een instelling met betrekking tot de weergegeven resolutie maar zeker weten doe ik dat niet vrees ik. 

Dank voor je reactie. Scherm al teruggestuurd en gewoon iets duurder portable ASUS scherm genomen die werkt prima op STB van KPN.


@Operations8 Dat kan natuurlijk ook 🙂. Fijn dat je het gefixed hebt! Een fijne dag en laat het weten als ik iets voor je kan doen.