Skip to main content

Hallo, onze tv ontvanger werkt zeer slecht. Als ik van zender wil wisselen dan blijft hij hangen en gaat hij 10 zenders verder. Als ik een getal in typ dan gaat hij naar kanaal 2222 ipv 2. Menu knop reageert hij inmiddels ook niet meer op. Resetten werkte voorheen maar lukt nu dus ook niet meer. Erg hinderlijk allemaal.

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Van de modem gaat er een kabel naar een TP link M5 basis station en van daaruit naar mijn tv ontvanger Motorola vip 1853


Die Motorola mag naar het museum.  Hier kan je die omruilen. 


Haha duidelijk! Bedankt voor je feedback. Maar als ik op de hier link klik kom ik weer in het stappen menu..


Dan gaat is als het goed is kijken welke apparatuur er allemaal is. De uitkomst moet dan zijn dat je em om kan ruilen en dat wordt dan ook in werking gezet.


Hi Edwin, welkom hier. 

De juiste link moet zijn: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm Daar stond de link nog in naar de stappenplannen voor een reset. 

Ik heb dit ook aangepast in het bericht van Joep. 


Bedankt voor jullie feedback! Ik heb direct een ruil ingepland.