Skip to main content

Mijn TV ontvanger functioneert slecht. Hij start langzaam op en afspelen van opnames en herstarten na pauzering levert schokkerig beeld op. Herstarten en resetten helpen niet. Mijn andere tv ontvanger - ook van Motorola - heeft deze kuren niet. Kan ik een nieuwe ontvanger krijgen?

Goedenavond @Poel3, welkom! Probeer dit eens: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Controle is uitgevoerd. Bericht ontvangen dat 1 ontvanger niet geschikt is. Omruilprocedure voor een Arris is opgestart. Piece of cake. Kan a.s. maandag ontvanger la omruilen. Hartstikke bedankt!!


Controle is uitgevoerd. Bericht ontvangen dat 1 ontvanger niet geschikt is. Omruilprocedure voor een Arris is opgestart. Piece of cake. Kan a.s. maandag ontvanger la omruilen. Hartstikke bedankt!!

Graag gedaan! Als u ooit nog problemen heeft met dingen, dan weet u ons te vinden!


Sinds telfort kpn is geworden is alles slechter geworden. Langzaam ook