Skip to main content

Heb sind4 weken KPN2+ontvangers. ik zie dat mijn firmware 1.118.2 is, ik zie op het forum dat het in ieder geval 1.120.2 moet zij. Ik heb volgen de steeds boeven in beeld krijg , dat er een update is ( laatste week wel 2 a 3 keer per dag. em na op starten is de rode stip weg en na een tijdje verschijnt de boodschap weer.

Verder last van veel beeld hikjes ( beeld springt een sec voor uit, je mist tekst en beeld. dit gebeurd bij zowel direct als uitesteld als terug kijken. Frequentie 3 a 6 keer per dag. Verder heb ik last op de regionale zender dat het beeld van scherp op wazig springt en na een tijdje weer op scherp.

Deze probleempjes allemaal via de storing meld nummer en daar na via terugbellen met de technische afdeling doorgenomen en diverse instellingen in de tv + ontvanger gedaan . al mijn apparatuur gereset en van de spanning gehad . Verbeteringen enkele procenten, maar problemen blijven.

Beste @Oldman70,

Ik geef je hieronder meer info:

Wanneer komt ‘ie?

  • Preselectie: 2 oktober
    Deze groep bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de uitrol.
  • Uitrol: 9 oktober

Heb je hem na 9 oktober nog niet, dan kun je de update zelf starten via: 

Menu > instellingen (wieltje) > Open algemene instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over > Controleren op KPN TV+ app updates 


Beste Dennis, bedankt voor je antwoord heb de ontvanger direct van 1.18.2 op 1.120.3 gezet, wacht op volgende of na 9 okt doe ik het zelf