Skip to main content

Vip 2952 word gloeiend heet en ook regelmatig komen de rondjes tevoorschijn dat hij aan het laden is.

het betreft als je YouTube kijkt via de app.

soms loopt hij zo vast dat je hem alleen weer aan de praat krijgt door hem te resetten.

kabels heb ik ook vervangen heeft niet geholpen

ben er aardig klaar mee eigenlijk 


 

Goedemorgen beste spooky74.even gratis 0800 0402 bellen kpn voor omruilen of advies. 😀👍


Gaan we proberen 


Hoi @Spooky74, er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met die ontvanger begrijp ik. Heb je daar al telefonisch contact met ons over gehad? Is het daarbij geregeld?

Als het niet gelukt is, kan je dan vertellen of je dit alleen merkt met de YouTube app wat je noemt, of ook als je andere dingen doet?

Wat voor kabels heb je precies vervangen? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem?

Hoe staat de ontvanger, staat deze ergens vrij of staat deze in een kast? Heeft de ontvanger de ruimte om de warme lucht kwijt te kunnen?


Dag Jasper 

sorry voor me late reactie maar vakantie doet wonderen dus weinig tv gekeken en thuis geweest.

modem is bekabeld aangesloten op het tv kastje.

modem hangt in de meterkast volledig vrij van wat dan ook.

de klacht komt voor 90% alleen voor bij de YouTube app van kpn.

heeel soms gebeurt het met Netflix maar dit is.te verwaarlozen eigenlijk.

contact gehad met klantenservice meten alles door resetten van alles maar helpt niks

alvast bedankt voor je reactie


Alle kabels die vervangen konden worden zijn vervangen de utp kabel heb ik vervangen voor 1 van cat.6 was cat.5 hdmi is vervangen voor 1 van tp link van geloof 100cm 

 


Beste @Spooky74, dat ‘ie zo heet wordt, bevalt me niet! Ik heb een nieuwe tv-ontvanger besteld. Die kan je vanaf morgen (eind v/d middag) ophalen bij de Jumbo in jouw buurt. Ik stuur je de betreffende gegevens in een privébericht. Laat je nog even weten of het met de nieuwe ontvanger opgelost is?