Skip to main content

Wij hebben de afgelopen maanden diverse keren contact gehad met kpn omdat de verouderde v2 tv ontvanger vervangen moest worden. Dit werd ons verteld door de kpn mederwerker. Tessa zou mij nog terugbellen omdat zij een nieuwe tv ontvanger ging regelen maar dit was schijnbaar erg moeilijk? Tessa zette mij in de wacht en had vervolgens 30 minuten de tijd nodig om een tv ontvanger te regelen voor ons maar dit lukte haar niet. Wij moeten vaak de tv ontvanger resetten omdat deze vast loopt. Kan er zsm een tv ontvanger worden opgestuurd?!

Mvg Thijs Jansen

Goedeavond beste er is een omruilen toets op het forum. Ikzelf        heb hem niet       maar meerdere forum mensen  hebben        hem wel  kijk even verder op het forum 😉👍👍


Goedenavond @ThijsThijs, welkom! via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. 
Laat u me nog even weten of het gelukt is?


fame 29, Heb de controle gedaan en het blijkt dat de modem en tv ontvanger corresponderen. 

thanks voor de reactie!


Hi @ThijsThijs! Welkom hier. 

Het is me niet geheel duidelijk of het gelukt is met de link van @fame29 om de tv-ontvanger alsnog om te ruilen, of dat de tool aangaf dat je al over de juiste apparatuur beschikt. Mocht je nog steeds problemen ervaren met de tv-ontvanger, laat het dan vooral even weten! Dan help ik je verder. Wil je in dat geval ook alvast je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.