Skip to main content

Goedendag,  mijn TV ontvanger HMB2260 wordt super heet of deze nu aan of uit staat. Nu heb ik een pannen onderzetter er onderstaan om de TV kast te beschermen.

De helpdesk van kpn wil mij niet helpen omdat het geen storing is. Ze willen zelfs geen monteur langs sturen.

Wie weet er een oplossing om deze omgeruild te krijgen om schade te voorkomen.

Hoi @AngeloHendriks ,

Die zal zeer zeker gewoon omgeruild moeten worden.Een moderator kan daarvoor zorgen, als je je profiel invult komt het vast goed.

Wat je ook kan proberen is een KPN winkel bezoeken.Maar geen garanties dat ze daar op voorraad zijn.

 

Als het serieus zo erg is dat je er een onderzetter op moet zetten zou ik de ontvanger eigenlijk helemaal niet meer gebruiken en de stekker eruit halen.


Dank je wel voor je antwoord. Hopelijk kan een moderator me helpen.


Hallo @AngeloHendriks voor een snelle actie gewoon even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Ik heb gebeld met 0800-0402 maar die wilde niet helpen.

 


Ik heb gebeld met 0800-0402 maar die wilde niet helpen.

 

Heb je wel aangegeven dat je een DEFECTE tv-ontvanger hebt @AngeloHendriks ? Gewoon nog een keer bellen.

Succes.

 


Ik heb aangegeven dat de TV ontvanger absurd heet word. Volgens de helpdesk kunnen ze pas iets doen als hij niet meer werkt. Ze hebben ook geen storing gevonden.


Je kan nogmaals bellen.Ik verwacht dat een andere medewerker het wel gewoon kan doen.

Als het dan nog niet lukt kan er misschien een moderator ingeseind worden om het wat te bespoedigen.


Ik heb gebeld met 0800-0402 maar die wilde niet helpen.

 

Heb je wel aangegeven dat je een DEFECTE tv-ontvanger hebt @AngeloHendriks ? Gewoon nog een keer bellen.

Succes.

 

Volgens mij is het “system says no” als het systeem ziet dat de tv ontvanger in de afgelopen X uur signaal heeft gehad. Dus denk dat de klantenservice inderdaad niet heel veel kan doen.

 

@AngeloHendriks je kan altijd een monteur bestellen via kpn.com/monteur - er staat dat je €70 voorrijkosten moet betalen maar dit is enkel wanneer er een probleem in uw eigen apparatuur zit of u speciale wensen heeft (kabel trekken bvb)

Anders is het toch even wachten tot een forummoderator langs komt. Zorg er dan wel voor dat je je forumprofiel hebt ingevuld zodat een moderator je direct goed kan helpen. 


Volgens mij is het “system says no” als het systeem ziet dat de tv ontvanger in de afgelopen X uur signaal heeft gehad. Dus denk dat de klantenservice inderdaad niet heel veel kan doen.

Zou goed kunnen.Maar dan had de medewerker ook gewoon een verzoek voor handmatig omruilen kunnen indienen.

 


Beste allemaal, 

Toch nog eens een keer gebeld met kpn zoals al werd aangegeven. Nu een andere medewerkster aan de lijn die wel een slimme oplossing wist om de TV ontvanger te vervangen. Morgen krijg ik een ander, supersnel dus.

Bedankt voor jullie hulp.


Hoi @AngeloHendriks, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat het bij een volgend gesprek alsnog wel geregeld kon worden!

Een ontvanger die zo heet wordt is gewoon niet goed, die moet dan vervangen worden. Gelukkig is dat nu in gang gezet en als het goed is heb je de nieuwe ontvanger al in huis dus 🙂