Skip to main content

Hallo!

Mijn TV ontvanger start regelmatig vanzelf opnieuw op en is enkele keren vast gelopen. Als ik hem dan handmatig opnieuw wil opstarten valt mij op dat hij gloeiend heet wordt.

Is dit normaal ? Ik denk zelf van niet, want dit heeft eerder nooit gedaan (gaat al wat jaartjes mee).

Hallo!

Mijn TV ontvanger start regelmatig vanzelf opnieuw op en is enkele keren vast gelopen. Als ik hem dan handmatig opnieuw wil opstarten valt mij op dat hij gloeiend heet wordt.

Is dit normaal ? Ik denk zelf van niet, want dit heeft eerder nooit gedaan (gaat al wat jaartjes mee).

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Wat versta je onder “gloeiend heet” 

De VIP2952 wordt inderdaad (ook in Standby) best wel warm, maar dat is geen probleem.


Hoi Joop,

 

Bedankt voor je reactie!

Het is een HMB2260

 

MvG

Guido


Hoi Joop,

 

Bedankt voor je reactie!

Het is een HMB2260

 

MvG

Guido

 

Vul je gegevens van je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken.


Hey,

 

Waar moet ik wat invullen dan?

 

Guido


Hey,

 

Waar moet ik wat invullen dan?

 

Guido

 

Rechtsboven in de groene balk waar je inlogt.

Na inloggen staat daar je avatar (bij jou een G in groene cirkel).

Klik daarop en volg de stappen.

Alleen de moderater (medewerker KPN) kan die gegevens zien.


Top!

Gedaan!

Dankjewel Joop.

En nu neemt de moderator contact met mij op?


Top!

Gedaan!

Dankjewel Joop.

En nu neemt de moderator contact met mij op?

 

Als het goed is binnen enkele dagen.

Ze hebben het heel erg druk.

En meestal via dit forum en in dit geval via deze topic. 😉


Hoi @GuidoGPM 

Als je snel wilt kun je beter gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. 09:00 - 17:00

Zon- en feestdagen gesloten


Beste @GuidoGPM, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat de tv-ontvanger nog aangesloten is, hoe staat het er nu voor? Heb je de ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven via het menu? En wordt ‘ie echt heet of warm? Staat de ontvanger wel vrij genoeg? 


Hoi Marcia,

 

Ja hij is nog aangesloten en werkt ook nog. Hij wordt bij momenten echt heet en hij staat volledig vrij.

Meestal als hij plots opnieuw gaat opstarten is hij erg heet.

 

MvG

 

Guido


Als hij echt zo heet wordt, dat je ‘t niet vertrouwt, lijkt het me goed dat je de stekker er toch uitlaat. We kunnen 'm dan omruilen voor een andere. Helemaal als hij vaak opnieuw opstart, lijkt me dat verstandig. Je kunt hiervoor het beste even bellen met 0800-0402. Mocht je willen dat ik het voor je in orde maak, laat het dan gerust weten.