Skip to main content

Mijn TV ontvanger wordt erg warm en shutdown. Begon 3 keer per dag en het is enkele halfuur geworden. 10 min wachten en iedere keer resetten.

Na alles te hebben geprobeerd lijk ons het beste die te vervangen.

 

In afwachting,

 

Met vriendelijke groeten,

 

Kompier 

Mijn TV ontvanger wordt erg warm en shutdown. Begon 3 keer per dag en het is enkele halfuur geworden. 10 min wachten en iedere keer resetten.

Na alles te hebben geprobeerd lijk ons het beste die te vervangen.

 

In afwachting,

 

Met vriendelijke groeten,

 

Kompier 

welke ontvanger heeft u?


Arcadyan HMB 2260


Arcadyan HMB 2260

Kan hij de warmte wel goed kwijt en is het folie er af?


Niks werkt!!


Niks werkt!!

bel naar 0800-0402 en ik vermoed dat hij vervangen word!


Er is mogelijk om schriftelijke contact op te nemen? 

 

Alvast bedankt 


Er is mogelijk om schriftelijke contact op te nemen? 

 

Alvast bedankt 

U kunt wel wachten op een kpn medewerker op het forum of chatten als u liever niet belt.


Hallo @Kompi! Aan het juiste adres hier. Alhoewel je hiermee het snelste geholpen bent door onze klantenservice te bellen. Wij reageren wat later namelijk.

Wat betreft je vraagstelling. De ontvanger mag warm worden, maar zeker niet heet. Dit is niet veilig. Top dat je je profiel voorzien hebt van de betreffende gegevens. Ik heb meteen even meegekeken en zie niet terug dat de ontvanger uitvalt. Kun je het serienummer van de ontvanger eens met ons delen? Dan controleer ik of ik de juiste heb. 
 

Valt de ontvanger uit omdat die te heet wordt of is er bijvoorbeeld iets aan de hand met de stroomvoorziening? Start de ontvanger vanzelf weer opnieuw op? 
Zie graag je reactie tegemoet! 


Hallo Lisa,

 

Bedankt voor je reactie. 

Het serienummer is J419032017

Het valt en herstart niet meer. Dan moeten wij iedere keer resetten door de power knoop uitzetten en 5 tot 10 min. laten rusten. In het process merkten wij dat ongewoonlijk heet wordt. 

Tegenwordig valt elke 30 min uit. Momenteel kijken wij tv met behulp van een ventilator. Die is direct de hele dag naar de tv ontvanger aangezet. En zo blijft draaien. 

Op het begin ik dacht aan een tijdelijke storing door de overnamen. Maar het bleek niet de oorzaak.

In afwachting van je reactie,

 

Mvg

 


Hallo Lisa,

 

Bedankt voor je reactie. 

Het serienummer is J419032017

Het valt en herstart niet meer. Dan moeten wij iedere keer resetten door de power knoop uitzetten en 5 tot 10 min. laten rusten. In het process merkten wij dat ongewoonlijk heet wordt. 

Tegenwordig valt elke 30 min uit. Momenteel kijken wij tv met behulp van een ventilator. Die is direct de hele dag naar de tv ontvanger aangezet. En zo blijft draaien. 

Op het begin ik dacht aan een tijdelijke storing door de overnamen. Maar het bleek niet de oorzaak.

In afwachting van je reactie,

 

Mvg

 

Als ik u was zou ik 's nachts de ontvanger ook uitzetten.Ik zou het niet willen wagen dat er brand komt.


:sweat_smile:


@Kompi Ik heb logistiek gevraagd een nieuwe ontvanger toe te sturen. De doorlooptijd is max. 3 werkdagen. Je ontvangt een e-mail van ons zodra de ontvanger onderweg is! Het wordt een omruilafspraak bij een PostNL servicepunt. De contractant kan de defecte ontvanger verpakken en inleveren bij het betreffende servicepunt. Je krijgt de nieuwe dan mee naar huis. Vergeet geen legitimatie mee te nemen:blush:


Hallo Lisa, 

Hartelijk bedankt. 

Mvg


Voor de meelezers: de ontvanger is in goede orde ontvangen en aangesloten. De ventilator staat weer in de kast:smile:


Voor de meelezers: de ontvanger is in goede orde ontvangen en aangesloten. De ventilator staat weer in de kast:smile:

fijn!