Skip to main content

Het TV kastje interactieve tv wordt heel warm in standby stand en zelfs heet wanneer deze aanstaat. Lijkt me niet de bedoeling.

 

Hoi @JetFreggel 
Dat ze warm worden is normaal, maar is het zo heet dat je bijna je handen verbrandt?
Dt is niet goed natuurlijk.
Krijgt hij wel voldoende koeling of zit hij opgesloten in een kast?

En welk type is de ontvanger?


Weet zo niet uit m'n hoofd welk type het is. Staat op een kast, krijgt genoeg koeling.

De andere apparaten die er staan worden niet warm in standby stand.

Standby = uit, dus dat kastje zou niet heel watm moeten worden lijkt me.


Type staat onder op het kastje (soms achterop)
Maar als hij zo erg warm wordt dat lijkt me niet goed.
Het snelste kun je even bellen 0800 0402.
Wil je hier geholpen worden vul dan even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken


is het misschien deze?die heeft dat probleem vaker

 


is het misschien deze?die heeft dat probleem vaker

 

Nee, deze is het zeker niet.


een van deze misschien?Of eentje die er op lijkt
deze bestaat ook nog
en dit is het nieuwste model

 


Ok @JetFreggel ,

Mogelijk heb je nog een inmiddels verouderde Motorola ontvanger? 
 

Vua deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

Laat je het weten of het gelukt is? 👍🏼


Ik heb een Arris vip2952. Daarvan is bekend dat ze “behoorlijk warm” zijn/worden.

En standby is niet uit. Bij de ontvangers van kpn is standby zelfs verre van uit. Aan gebruiken ze 5,8 watt. In standby (i.i.g. de Arris) nog altijd 5,2 watt. In standby blijft ie ook warm. De mijne doet het zo al ruim 5 jaar continu.


Dit is m dus…

Als warm worden normaal is, dan leg ik me daarbij neer. Het viel me op toen ik een dvd schijfje op het kastje had gelegd en dat deze na een aantal uren helemaal warm tot heet was.

Daarom dus mijn vraag.


Hij hoort niet heet te zijn dus ik zou misschien toch 0800-0402 bellen om een omruil aan te vragen,je hebt immers niets te verliezen


@JetFreggel Het hoort inderdaad niet zo te zijn dat de tv-ontvanger heel erg heet wordt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen. 


@JetFreggel Het hoort inderdaad niet zo te zijn dat de tv-ontvanger heel erg heet wordt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen. 

Heb het even gelaten...


Als je toch twijfelt kan je natuurlijk altijd nog even contact opnemen met één van mijn collega's.