Skip to main content

Ik heb al een paar weken last van een tv ontvanger die gloeiend heet wordt en crasht, dit komt bijna altijd voor als ik apps via Kpn kijk (netflix, videoland, e.d.). Het standaard tv kijken doet het aardig. Behalve dat de gids en opnames e d. vrij lang duren om te laden. Wanneer bovengenoemde gebeurt bevriest het beeld bij deze programma's (netflix/videoland)  en kan ik met de knoppen van de afstandsbediening niets meer doen. Enige wat helpt is de ontvanger met het knopje achterop uitzetten, paar minuten wachten en weer opnieuw aanzetten. 

 

Ik heb het een paar weken aangekeken, maar omdat het nu meerdere keren op een dag gebeurd, toch maar even de hulp inschakelen van het forum om erachter te komen wat erover gezegd wordt. 

Ik heb al een paar weken last van een tv ontvanger die gloeiend heet wordt en crasht, dit komt bijna altijd voor als ik apps via Kpn kijk (Netflix, Videoland, e.d.). Het standaard tv kijken doet het aardig. Behalve dat de gids en opnames e d. vrij lang duren om te laden. Wanneer bovengenoemde gebeurt bevriest het beeld bij deze programma's (Netflix, Videoland)  en kan ik met de knoppen van de afstandsbediening niets meer doen. Enige wat helpt is de ontvanger met het knopje achterop uitzetten, paar minuten wachten en weer opnieuw aanzetten. 

 

Ik heb het een paar weken aangekeken, maar omdat het nu meerdere keren op een dag gebeurd, toch maar even de hulp inschakelen van het forum om erachter te komen wat erover gezegd wordt. 

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Wat is heet? Kunt u wel uw hand erop leggen zonder problemen?

 

P.S.

Zelf gebruik ik voor Streamingdiensten de app's op mijn Smart tv.😉


Een Arris HMB2260 V2. 

Ik kan mijn hand er een paar seconden ophouden, daarna wordt het te heet. 


Excuus Arcadyan 


Een Arris HMB2260 V2. 

Ik kan mijn hand er een paar seconden ophouden, daarna wordt het te heet. 

 

Ze worden inderdaad wel warm, maar dit lijkt mij toch te veel.

 

Je kan gratis 0800-0402 bellen.

 

Of wachten op een moderater (KPN medewerker), vul in dat geval (als u dat nog niet hebt gedaan) je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Moderaters hebben het heel erg druk, dus dat kan een paar dagen duren. 


Hoi @Thomasvg93. Welkom op het KPN Forum! Het is zeker niet de bedoeling dat een tv-ontvanger zo heet wordt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice voor een passende oplossing?


Dag Vikash, 

 

Ik heb inderdaad gebeld en er wordt een nieuwe ontvanger opgestuurd. 


Wat goed om te lezen dat er een nieuwe tv-ontvanger wordt toegestuurd. 😊