Skip to main content

Helaas. Is er beloofd om de tv ontvanger om te ruilen door de technische dienst.

Maar de teamleider onder neemt geen actie die moed toestemming geven.

Ben al meer dan een week aan bellen gebeurd niets .

 

Welkom op het forum @Th-m! Waarom is besloten de tv-ontvanger om te ruilen? Laat het hier weten en vul je profiel in. Dan kijk ik het na en kan ik de ontvanger alsnog voor je omruilen. 🙂


Volgens de laatste gegevens mocht niet van teamleider zijn er mee bezig.

Helaas meneer de teamleider bent u alleen maand bezig op het op te lossen maar gaat niet zo als verwacht.

De klant is de dupe u eigen monteur heeft een nieuw kastje toegezegd en dan verder niets laten horen en de klant laten bellen en elke keer een medewerker aan de lijn die zegt ja de teamleider. Moed actie ondernemen.


Wat mankeert er aan die tv ontvanger? Is die defect? Of is het nog een Motorola ontvanger? 


Bij terug kijken slaat die vast en bij gewoon tv kijken gebeurd ook wel eens.


@Th-m als er door de telefonische helpdesk aan wordt gewerkt dan wil ik dat proces afwachten. Om dubbel werk te voorkomen. 

Verder kan ik ook niet direct garanderen dat ik je ontvanger om ga wisselen. Wel moet alles goed werken. Als iets niet werkt en de tv-ontvanger is de oorzaak, dan wisselen we die om. 

Laat je hier nog even weten wat het resultaat is van de helpdesk?


De hulpdesk kan niets doen de technische dienst heeft er naar gekeken en de monteur van u bedrijf wou het kastje omruilen maar dat moed de teamleider toestemming geven.

Maar er gebeurt niets .

DE HULPDESK KAN NIETS DOEN OMDAT DE TECHNISCHE DIENST HET HEEFT OVER GENOMEN.


Welke tv ontvanger heeft u? Merk en type? Hoe is is die verbonden met de Experiabox/KPN Box? Is die verbonden met een utp-kabel? Bestaande uit 1 stuk? Zonder dat er nog iets van kastjes ofzo tussen zitten?


Kabel uit 1 stuk.
HDMI.    HMB2260V2


@Th-m in dat geval wil ik alsnog wel even voor je kijken. Kan je daarvoor je profiel invullen? 


Profiel is ingevuld 


@Th-m je tv-ontvanger is onderweg. Hou je me hier op de hoogte van hoe het gaat en of het geholpen heeft?