Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger zegt dat ik geen tv-ontvangers op HD kan zetten

• February 21, 2022
  • 8 reacties
  • 284 keer bekeken

Kerem Canavar
Topper
Forum|alt.badge.img

Hallo! Mijn decoder oftewel interactieve tv, gaat niet op HD. De HDMI kabel is de juiste generatie(2.0), mijn tv ondersteund 4K UHD. Er staat bij instellingen>beeldscherm dat ik 1 decoder op HD kan zetten maar er staat er ook bij dat ik er 0 heb? Dus ligt het aan het systeem van KPN of iets anders? Ik heb ook geprobeerd de decoder op fabrieksinstellingen te zetten, dat lukte ook niet. De stekker eruit trekken, de wifi ook stekker eruit en weer erin. Niets helpt.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op het forum @Kerem Canavar. Ik zag nog de eerdere omgeruilde tv-ontvanger ook op jouw abonnement nog geregistreerd staan. Die zorgt ervoor dat de HD functie niet ingeschakeld kan worden op de nieuwe tv-ontvanger. Ik heb de tv-ontvangers nu allemaal verwijderd en jij kan nu de juiste weer aanmelden met de gegevens voor interactieve televisie. De HD kwaliteit zal dan ook weer beschikbaar moeten zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 21, 2022

Heeft u een glasvezelaansluiting? Of koper? Indien koper, welke snelheid is er bij u beschikbaar? 

Kerem Canavar
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 21, 2022

Ik heb een DSL aansluiting(koper) met 108 MBits per seconde

Kerem Canavar
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 21, 2022

En 38 up

Kerem Canavar
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 21, 2022

Huh dat is raar waarom is uw antwoord het goede antwoord?

Kerem Canavar
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 21, 2022

Hallo! Mijn decoder oftewel interactieve tv, gaat niet op HD. De HDMI kabel is de juiste generatie(2.0), mijn tv ondersteund 4K UHD. Er staat bij instellingen>beeldscherm dat ik 1 decoder op HD kan zetten maar er staat er ook bij dat ik er 0 heb? Dus ligt het aan het systeem van KPN of iets anders? Ik heb ook geprobeerd de decoder op fabrieksinstellingen te zetten, dat lukte ook niet. De stekker eruit trekken, de wifi ook stekker eruit en weer erin. Niets helpt.
(dit is versie 2 want de vorige werd door mij perongeluk beantwoord gezet, mijn excuses)

Admin: Dubbele topics samengevoegd. Gemarkeerde antwoord weggehaald.

Kerem Canavar
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 21, 2022

@Nick83 er is een versie 2 geplaatst! Mijn excuses!!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 23, 2022

Hallo en welkom op het forum @Kerem Canavar. Ik zag nog de eerdere omgeruilde tv-ontvanger ook op jouw abonnement nog geregistreerd staan. Die zorgt ervoor dat de HD functie niet ingeschakeld kan worden op de nieuwe tv-ontvanger. Ik heb de tv-ontvangers nu allemaal verwijderd en jij kan nu de juiste weer aanmelden met de gegevens voor interactieve televisie. De HD kwaliteit zal dan ook weer beschikbaar moeten zijn. 

Kerem Canavar
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 23, 2022

Danku! Prettige middag verder!