Skip to main content

Hallo! Mijn decoder oftewel interactieve tv, gaat niet op HD. De HDMI kabel is de juiste generatie(2.0), mijn tv ondersteund 4K UHD. Er staat bij instellingen>beeldscherm dat ik 1 decoder op HD kan zetten maar er staat er ook bij dat ik er 0 heb? Dus ligt het aan het systeem van KPN of iets anders? Ik heb ook geprobeerd de decoder op fabrieksinstellingen te zetten, dat lukte ook niet. De stekker eruit trekken, de wifi ook stekker eruit en weer erin. Niets helpt.

Heeft u een glasvezelaansluiting? Of koper? Indien koper, welke snelheid is er bij u beschikbaar? 


Ik heb een DSL aansluiting(koper) met 108 MBits per seconde


En 38 up


Huh dat is raar waarom is uw antwoord het goede antwoord?


Hallo! Mijn decoder oftewel interactieve tv, gaat niet op HD. De HDMI kabel is de juiste generatie(2.0), mijn tv ondersteund 4K UHD. Er staat bij instellingen>beeldscherm dat ik 1 decoder op HD kan zetten maar er staat er ook bij dat ik er 0 heb? Dus ligt het aan het systeem van KPN of iets anders? Ik heb ook geprobeerd de decoder op fabrieksinstellingen te zetten, dat lukte ook niet. De stekker eruit trekken, de wifi ook stekker eruit en weer erin. Niets helpt.
(dit is versie 2 want de vorige werd door mij perongeluk beantwoord gezet, mijn excuses)

Admin: Dubbele topics samengevoegd. Gemarkeerde antwoord weggehaald.


@Nick83 er is een versie 2 geplaatst! Mijn excuses!!


Hallo en welkom op het forum @Kerem Canavar. Ik zag nog de eerdere omgeruilde tv-ontvanger ook op jouw abonnement nog geregistreerd staan. Die zorgt ervoor dat de HD functie niet ingeschakeld kan worden op de nieuwe tv-ontvanger. Ik heb de tv-ontvangers nu allemaal verwijderd en jij kan nu de juiste weer aanmelden met de gegevens voor interactieve televisie. De HD kwaliteit zal dan ook weer beschikbaar moeten zijn. 


Danku! Prettige middag verder!