Skip to main content

op 14 april jl. kreeg ik een mail van Jörg Kramer, Directeur Klantenservice, dat op 20 april tussen 13.00 en 18.00 uur mijn tv ontvanger zou worden omgeruild. Er kwam niemand. Ook het zg. volgen van de bestelling werkte niet.

Het bericht van Jörg Kramer kon niet worden beantwoord. KPN heeft geen tel. nr. en ook geen mailadres. Wat een service, zeg!

Nu probeer ik op deze plek contact te krijgen met Jörg. Wanneer vindt die beloofde omruil nou plaats?

En wat is het mail adres waar deze mail van verstuurd is, er waard ook wat phissing mail rond met Jorg zijn naam er onder.

Telefoonnummer van de KPN klantenservice is 0800-0402 en gratis te bereiken, spreek in dat je een medewerker wil spreken.


Goed dat je hier aan de bel trekt, @Meermien1! Zo te lezen is de omruilafspraak niet goed gegaan: excuses hiervoor! Het lijkt mij heel goed als we samen kijken wat de stand van zaken is, zodat we de afspraak alsnog in orde kunnen maken. We kunnen dat als volgt doen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!