Skip to main content

We hebben de laatste weken steeds meer problemen met de tv ontvanger. We houden vaak zwart beeld als we de tv ontvanger aan zetten, resetten is dan het enige dat werkt. De tv ontvanger reageert regelmatig opeens niet op de afstandbediening, ook bij nieuwe batterijen en na resetten wel weer. We hebben regelmatig wel geluid maar geen beeld bijvoorbeeld op netflix (wederom resetten). En sinds vandaag reageert de tv ontvanger niet meer op de volume knoppen, ook niet bij een oude afstandsbediening. Erg vervelend steeds opnieuw resetten en software opnieuw installeren. Alle stappen van de website meerdere malen doorlopen maar zonder effect helaas. 

Wat te doen?

Wat voor type kastje heeft u? Er zit een label aan de onderkant. 

Arris VIP2952 of Arris VIP 5202?

Heeft u al eens met een andere HDMi kabel geprobeerd?

 


HMB2260, andere HDMI kabel heb ik niet, dus dat heb ik niet geprobeerd. 


Gebruik je dit soort dingen? 

 


Het is het proberen zeker waard! Het beste wat u kunt doen is contact op te nemen met onze klantenservice 0800-0402 en vragen of u 4K iTV ontvanger kunt krijgen Arris VIP5202. Ons allernieuwste kastje. Hierbij krijgt u gratis een HDMi kabel erbij toegestuurd + een nieuwe kastje. Dan bent u ervan verzekerd dat u van de problemen af bent. Heeft u problemen met het installeren van het iTV kastje dan kan de klantenservice er nog een monteur voor inplannen.

Edit: Toen ik dit schreef zag ik de post van @Joep1965 nog niet. Als dit setje in een stekkerdoos zit is het beter deze te plaatsen aan het wandstopcontact zonder toegevoegde stekkers op het wandcontact. Er mogen wel stekkers op de set geplaatst worden.


De 4k ontvanger krijg je alleen bij een 4k abonnement dus dat gaat en niet worden ben ik bang. 


De 4k ontvanger krijg je alleen bij een 4k abonnement dus dat gaat en niet worden ben ik bang. 

Ah, ik was het al aan het opzoeken maar wist het niet zeker. Het kan wel geregeld worden is het beeld ook nog beter ook :stuck_out_tongue:. Betaal je er wel een paar euro extra voor.


Maar er zijn maar 3 zenders in 4k!! Dus of dat nou het geld waard is....Ik zoek het probleem van topicstarter toch ergens anders. 


Nee geen kastjes ertussen, direct in het stopcontact.


Ik zeg toch ook niet dat de klant dit moet doen. Je hebt er wel baat bij. HMB2260 zijn niet de allerbeste het geeft altijd wel is een probleem. De VIP5202 is echter gewoon het allernieuwste kastje. Je kunt ook voor de VIP2952 gaan. Maar gaat mij erom dat als zij zoveel problemen heeft met geluid afstandsbediening zwart beeld het elke keer maar opnieuw starten. Dan is een nieuw kastje het zeker waard ongeacht eigenlijk wat voor type het is (geen motorola dan.)

Gelijk een nieuwe afstandsbediening met bluetooth, hdmi kabel & utp kabel.


Dus contact opnemen met de klantenservice voor een nieuw kastje begrijp ik, bedankt voor jullie reacties!


Welkom op ons forum @inge4455!

Klopt niet helemaal wat er gezegd is, je kunt wel 4K ontvangers krijgen, maar daarvoor is wel het 4K pakket nodig. Dan is ook nog maar de vraag of het 4K pakket op jouw adres beschikbaar is.
Ik wil graag met je kijken wat er aan de hand kan zijn, zou je hiervoor je forumprofiel kunnen aanvullen met jouw gegevens? Zou je hier een reactie kunnen geven zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan gaan voor jou.

Overigens, de volumeknoppen op onze afstandsbediening werken niet op de ontvanger, de volumeknoppen bedienen het geluid van de televisie zelf. Als dat dus niet werkt is of de afstandsbediening niet goed ingesteld op jouw televisie of de afstandsbediening zelf is niet goed meer.


Hoi Nico,

Dankjewel voor je bericht. Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met KPN en wordt er morgen een nieuwe tv ontvanger bezorgd. 

Â