Skip to main content

Problemen met tv ontvangers eigenwijze medewerker van de KPN. Geen oplossing al drie keer na primera geweest vcor nieuwe kastjes maar niets gekregen

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @metoaan 

Openbaar forum.
Beter om je privégegevens weg te zetten in je profiel.
Drie puntjes recht drukken kies voor bewerk, en haal weg die info.

Hoi @Paul_ 


 


Hallo @metoaan, welkom bij ons op het forum. Je hebt een probleem met de tv-ontvangers begrijp ik en die zouden vervangen worden? Is het vervangen nu wel gelukt, of nog niet? Als dat niet zo is hoor ik graag van je wat er aan de hand is met jouw ontvangers en kan je het forumprofiel volledig invullen zodat ik het abonnement kan vinden.

Ik hoor het graag van je.


Hallo @metoaan, welkom bij ons op het forum. Je hebt een probleem met de tv-ontvangers begrijp ik en die zouden vervangen worden? Is het vervangen nu wel gelukt, of nog niet? Als dat niet zo is hoor ik graag van je wat er aan de hand is met jouw ontvangers en kan je het forumprofiel volledig invullen zodat ik het abonnement kan vinden.

Ik hoor het graag van je.

Beste @metoaan is het inmiddels gelukt? Zou je anders de vraag hierboven van @Jasper willen beantwoorden? 😉👍🏼


We hebben helaas geen reactie van je gezien @metoaan, betekent dat dat het gelukt is om een nieuwe tv-ontvanger in ontvangst te nemen? Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.