Skip to main content

L.s.,

 

Wij zijn al jaren (> 20) na volle tevredenheid klant bij jullie.

Echter de laatste weken is deze tevredenheid met de sneeuw voor de zon verdwenen!

De TV ontvangers (2x HMB2260) zijn niet meer vooruit te branden.

Bij bijv. TV-gids oproepen/verlaten kun je wel even een op koffie halen.

Hierdoor denk je vaak ook dat de opdracht niet ontvangen is en geef nog een keer de opdracht. Blijkt dat de opdrachten gebufferd worden, dus kom je ineens helemaal ergens anders uit.

Zo kan ik nog maar doorgaan, veel ergernis.

Vanuit het menu al een factory reset uitgevoerd. Leek even wat beter, daarna weer een ramp.

Nu lees ik dat de nieuwe ontvangers, type VIP5202 veel sneller werken.

Deze worden verstrekt aan nieuwe klanten of als je overstapt naar 4K.

Aan 4K hebben wij niets, TV’s niet geschikt.

Daarom wil ik u vragen ons, uit klantvriendelijkheid en aangezien wij al zeer lang klant zijn, toch 2 nieuwe ontvangers te verstrekken (ik zal dit dan verder niet openbaar maken).

 

Tot slot, de 2 afstandsbedieningen van de huidige ontvangers worden ook slecht (enkele knoppen reageren slecht en 1 klepje van de batterij gaat steeds los).

 

Bij voorbaat dank,

 

Freddy

Vervelende situatie. Is er een fabrieksreset mogelijk via een fysieke knop op het apparaat? Probeer dat eens.

Je kunt niet zomaar verwachten dat je nieuwere (duurdere) TV ontvangers krijgt, terwijl je deze service niet afneemt. Hoe lang je ook klant bent. Je krijgt ook geen SuperWiFi punten als je eigenlijk de Experia WiFi punten hoort te ontvangen.

En wat ga je dan verder niet openbaar maken als ik vragen mag?

Afstandsbediening kan je makkelijk zelf bestellen, gratis, via https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm. Als 20 jarige klant zou je dat toch wel moeten weten 😉.


Leuk verhaaltje maar helaas klinkt het erg als chantage en dat is niet echt netjes voor iemand die kort of al wat langer klant is.

 

Maar je kunt je excuus aanbieden voor de toon dan maken wij je gedrag verder niet openbaar.


Deal?


Is nooit bedoeld als chantage, begrijp eigenlijk ook niet waar vandaan dit wordt gehaald. Dreig nergens anders wat te doen, was ‘gewoon’  een vraag of ee tonding gemaakt kon woden.

Als je dit toch zo opvat, mijn excuses.


Vervelende situatie. Is er een fabrieksreset mogelijk via een fysieke knop op het apparaat? Probeer dat eens.

Je kunt niet zomaar verwachten dat je nieuwere (duurdere) TV ontvangers krijgt, terwijl je deze service niet afneemt. Hoe lang je ook klant bent. Je krijgt ook geen SuperWiFi punten als je eigenlijk de Experia WiFi punten hoort te ontvangen.

En wat ga je dan verder niet openbaar maken als ik vragen mag?

Afstandsbediening kan je makkelijk zelf bestellen, gratis, via https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm. Als 20 jarige klant zou je dat toch wel moeten weten 😉.

Ik weet dat in de praktijk uitzonderingen worden gemaakt. Werk bij een (zeer) bedrijf en weet van 2 collega’s dat er een omwisseling is geweest (1 x4all klant).

Wat ik verder niet openbaar wil maken? Ik ga niet rondbazuinen dat je zo een nieuwe ontvanger kunt krijgen.


Vervelende situatie. Is er een fabrieksreset mogelijk via een fysieke knop op het apparaat? Probeer dat eens.

Je kunt niet zomaar verwachten dat je nieuwere (duurdere) TV ontvangers krijgt, terwijl je deze service niet afneemt. Hoe lang je ook klant bent. Je krijgt ook geen SuperWiFi punten als je eigenlijk de Experia WiFi punten hoort te ontvangen.

En wat ga je dan verder niet openbaar maken als ik vragen mag?

Afstandsbediening kan je makkelijk zelf bestellen, gratis, via https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm. Als 20 jarige klant zou je dat toch wel moeten weten 😉.

Ik weet dat in de praktijk uitzonderingen worden gemaakt. Werk bij een (zeer) bedrijf en weet van 2 collega’s dat er een omwisseling is geweest (1 x4all klant).

Wat ik verder niet openbaar wil maken? Ik ga niet rondbazuinen dat je zo een nieuwe ontvanger kunt krijgen.

Uitzonderingen zijn zeker mogelijk en ik hoop dat je er ook onder valt. Wellicht dat de nieuwe TV ontvangers je probleem oplossen.

Ah, op die manier. Dan heb ik het verkeerd opgevat. Let wel op, andere gebruikers kunnen zoeken op behoorlijk wat termen in je topic, zodat ze er alsnog achter komen.

Tip: vul je forum profiel alvast aan met de basis gegevens (geboortedatum, postcode, huisnummer, etc.) zodat een moderator je snel(ler) kan helpen.


Ik begreep dat dit een bekend probleem is en men bezig is met een software update? Ik heb namelijk (weliswaar Xs4all, maar zelfde TV systeem) hetzelfde euvel. Menu/gids etc. Tergend langzaam…

 


Hallo @Universe, het trage menu en alle bijkomende problemen zijn een bekend probleem. Op dit moment worden elke dag bij klanten een update gepusht die dit gaat oplossen. Zie