Skip to main content

Ik ben Budget klant. Budget kan het probleem, dat de tv ontvangers niet op HD gaan, niet oplossen. Is daar op een andere manier een oplossing voor?

Hallo @Sieds even contact opnemen met de helpdesk van Budget.

KPN kan niets voor je betekenen.

Budget is jouw provider en die zal jouw probleem op moeten lossen, zij hebben ingangen bij KPN.

 


Dank voor je reactie. Budget zegt niets voor mij te kunnen doen. Vandaar mijn vraag hier. 


Dank voor je reactie. Budget zegt niets voor mij te kunnen doen. Vandaar mijn vraag hier. 

Ja @Sieds , dat heb je met een budget-provider, het kost niks, maar het is dan ook niks blijkt maar weer, helaas.

Ik zou toch Budget achter de broek zitten en de helpdesk blijven bestoken totdat je een medewerker krijgt die wèl genegen is de draad op te pakken. Als dingen niet goed werken weten ze heel goed waar ze op terug kunnen vallen.

Heb je via onderstaande link geprobeerd contact te krijgen:

https://www.budgetthuis.nl/alles-in-1/klantenservice

Succes.

 


Jan, dank voor het meedenken. Ik heb idd al via deze site de helpdesk telefonisch gesproken. 


Dat wordt nogmaals proberen, kpn en de fora gebruikkunnen niks voor je betekenen.


Mijn buurvrouw is gillend, en juigend, weg gegaan bij hen. Ze had het al zo'n 2 jaar. Veel problemen, nooit oplossing. 

Ze vond het heel slecht op alle fronten. Zeker ook de helpdesk, die niet eens gratis bereikbaar is voor hun eigen klanten. 

Als klant van een andere provider heb je helaas geen klantnummer bij kpn. Daardoor kan kpn ook niks voor je doen. 

Klantenservice Budget 020-20 55 555