Skip to main content
Beantwoord

tv ontvangers deactiveren

• January 28, 2021
  • 4 reacties
  • 211 keer bekeken

Recent de vip5202 ontvangen 2 keer.

Ik heb verder nog 3 oudere tv ontvangers die KPN aan mijn abonnement heeft gekoppeld. 

Hoe ontkoppel ik ze van mijn abonnement?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Erwin vm, als ontvangers ten onrechte aan zijn gemeld, moet het mij ongetwijfeld lukken om ze te verwijderen :slight_smile:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? En nog even voor de zekerheid: je hebt alleen nog maar die 2 VIP5202's in gebruik?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 28, 2021

Dat kan alleen KPN voor je doen, het snelste is via de klantenservice 0800-0402 of via de chat functie , hou dan wel de serienummers van de tv ontvangers bij de hand.

Het kan ook via dit forum maar dat kan zomaar 5 dagen duren

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2021

Hi @Erwin vm, als ontvangers ten onrechte aan zijn gemeld, moet het mij ongetwijfeld lukken om ze te verwijderen :slight_smile:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? En nog even voor de zekerheid: je hebt alleen nog maar die 2 VIP5202's in gebruik?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2021

Idd alleen nog maar de 2x VIP5202 in gebruik.

Rest niet.

Dank alvast en in afwachting bevestiging 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 31, 2021

Ik heb de 3 ‘onterechte’ ontvangers voor je verwijderd @Erwin vm, alleen de 2 VIP5202's zijn nog gekoppeld :slight_smile: