Skip to main content

Beste Kpn ik ben er klaar mee dat jullie KS niet eens de moeite nemen om de tv ontvanger om te ruilen na aanhoudende klachten. Ik ben er echt klaaaaaarrr mee ! Haal dat rot ding op en deponeer het in jullie souvenirs kast. Constant haperingen,  uitvallen , opnieuw opstarten. Ik ben gekke koekork niet! Ik eis om een oplossing! 

 

Hoi @Aniel NUESINK, vervelend dat het tv kijken zo lastig gaat! Ik heb nog te weinig informatie om te zeggen of het wel of niet aan de tv-ontvanger ligt. Als het niet aan de ontvanger blijkt te liggen heb jij niets aan een nieuwe, dus we moeten eerst kijken wat er precies aan de hand is.

Kan je er meer over vertellen?

  • Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem, is dat met een directe netwerkkabel, is dat met een draadloze verbindingsset of anders?
  • Welk model modem heb je van ons en welk model tv-ontvanger?
  • Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons, speelt het op 1 of meer?

Ik zie niet wat jij ziet, ik zie alleen wat jij in je bericht schrijft. Hoe meer informatie jij kunt geven, hoe meer ik mee kan denken.


Modems directly connected to v12 modem arris en 2 tv modems.  Gebeurd op allebei.  Heb 1gb up en down. Dus aan de verbinding ligt het niet 

 


Als het op beide ontvangers gebeurt is het onwaarschijnlijk dat het aan de ontvanger zelf ligt. Die directe verbinding die je noemt, zit daar ook geen switch of iets anders tussen? 

Komt er bij het happeren ook een foutmelding?

Wat doet de internetverbinding op het moment dat het happeren begint? Blijft die wel werken?