Skip to main content

Wij hebben hier ook regelmatig last van. Dan een paar dagen geen commerciële zenders en dan werkt het ineens wel weer. Sinds wij de nieuwste modem hebben, hebben wij hier regelmatig last van. al verschillende meldingen van gemaakt, maar niemand weet de oplossing. Tegen de tijd dat er een monteur komt werkt het weer. Wij vinden het heel irritant. Vanavond weer geen zenders. Wel kunnen we via de computer kijken, maar ik wil op de bank voor de tv zitten. Wie kan ons helpen? Alles al tig keer uit en aan gezet, gereset en alles gedaan wat er mogelijk is, maar helaas geen oplossing. 

 

Hallo @Dorette, welkom op het Forum. Dat is wel erg bijzonder, en uiterst irritant bovendien :confounded:

Ik kijk graag wat we voor je kunnen doen. Je geeft aan dat je er last van hebt sinds je een nieuw modem hebt geïnstalleerd? Welk modem heb je? En welke tv-ontvanger is er aangesloten? Hoe heb je die met het modem verbonden?  
Zou je ook alvast voor de zekerheid je forumprofiel willen aanvullen met: postcode + huisnummer, naam contractant en klantnummer? Dan kan ik voor je aan de slag:)


Hallo Nadia,

 

We hebben de nieuwst modem V12 en het laatste nieuwe tv kastje, want die hadden we al gewisseld. De modem is verbonden met de kabels rechtstreeks naar de meterkast. 

 


Hey @Dorette,
In dit topic (klik) heb je het inderdaad eerder besproken, helaas heeft Alexa_ toen niks meer van je gehoord. Zonder je gegevens in je forumprofiel konden we niet verder. Gelukkig heb je die nu aangevuld, dank daarvoor! :)

Ik zie dat er een nieuw modem naar je onderweg is. Heb je die al ontvangen? 


Ja. Helaas werkte het toen nog niet, dus de 
V12 maar weer aangesloten toen werkte er nog niets. Maar toen we rond half 6 de tv aanzette toen waren ze er weer. Nu maar weer afwachten voor hoelang. 


Houd je ons hier op de hoogte, @Dorette. Vreemd verschijnsel. Ik ga er vanuit dat het goed blijft. Anders weet je ons hier te vinden :)  


Reageer