Skip to main content

Mijn tv-ontvangers moeten beiden met de hand opgestart worden, zowel als de chatbot en gewone chat met een werknemer en 49 minuten een medewerker aan de lijn gehad, ik wordt eruit gegooid zonder resultaat, ONBESCHOFT BEHANDELDĀ  dus en ga dus kijken voor een andere provider

Ā 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Ā 

Goedemiddag @RobertP56, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?


Ook dat en zoveel andere dingen, een winkelmedewerker heeft geconstateerd dat de ontvanger defect is en er wordt een nieuwe stekker/adapter opgestuurd šŸ™ˆšŸ¤·šŸ»ā€ā™‚ļøšŸ˜©


Dat is fijn om te lezen dat u een nieuwe ontvanger krijgt! Hopelijk zijn uw problemen dan snel opgelost!


Nee dat schrijf Ć­k niet, goed lezenĀ 


Sorry @RobertP56, ik las het niet goed. Ik hoop daarentegen wel dat uw probleem snel opgelost wordt, want met storingen kijken is geen kijken. En u kunt het volgende doen:Ā Zou je jeĀ ForumprofielĀ willen aanvullen metĀ naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Deze mensen kunnen u vast verder helpen! Kan wel even duren eer ze aan uw topic toekomen.


Hoi @RobertP56. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw tv-ontvanger en dat je via onze Livechat geen oplossing hebt gevonden hiervoor. Ik ben even nieuwsgierig wat je precies bedoeld met handmatig opstarten. Als een collega heeft geconstateerd dat jouw tv-ontvanger defect is, dan gaat een nieuwe stroomadapter het probleem inderdaad niet verhelpen. Ik ga je hierin verder helpen. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?Ā 


Televisie is goed, glasvezelmodem is goed en alles gereset,Ā , kabels zijn goed utp en hdmi, ander modem V10 werkt ook prima, is al geconstateerd dat het dan uiteindelijk de tv-ontvanger moet zijn door een KPN-medewerker maar om dan een stekker opgestuurd te krijgenā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦...


Televisie is goed, glasvezelmodem is goed en alles gereset,Ā , kabels zijn goed utp en hdmi, ander modem V10 werkt ook prima, is al geconstateerd dat het dan uiteindelijk de tv-ontvanger moet zijn door een KPN-medewerker maar om dan een stekker opgestuurd te krijgenā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦ā€¦...

Om welke stekker gaat het dan?Ā :thinking:


De stekker ā€œadapterā€ van de tv-ontvanger, maar de oude is goed dus daar ben ik niet mee geholpen. Had ik vermeld maar de dame in de chat wist het beter (dacht ze).

Ā 


De stekker ā€œadapterā€ van de tv-ontvanger, maar de oude is goed dus daar ben ik niet mee geholpen. Had ik vermeld maar de dame in de chat wist het beter (dacht ze).

Ā 

Welke type TV ontvanger heb je?


Heb je de nieuwe stroomadapter inmiddels al in huis. Ik ben even benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. Wil je ook een antwoord geven op de vraag van @Dennis Schreve? Als het probleem nog niet verholpen is, dan hoor ik dat graag van je!


Heb je de nieuwe stroomadapter inmiddels al in huis. Ik ben even benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. Wil je ook een antwoord geven op de vraag vanĀ @Dennis Schreve? Als het probleem nog niet verholpen is, dan hoor ik dat graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!