Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb 2 ontvangers die beide elke keer gereset Moeten worden. Paar voorbeelden zijn geen geluid of het beeld komt stil te staan of heb een grijs achting beeld of het beeld loopt anders dan het geluid. Heb ik al paar maanden last van. Ik wil u vragen of ik 2 nieuwe ontvangers kan krijgen. Ook mijn afstandsbedieningen werken niet meer naar behoren. Bij beide zijn er knoppen die niet meer werken. Batterijen zijn vernieuwd dus daar ligt het niet aan. 

ik hoor graag van u of u me wil helpen.

vriendelijke groet, Corinne Blaauwendraad

 

Hoi @Corinne63, ten eerste van harte welkom op het forum. Wat vervelend dat je tv-ontvangers telkens moet resetten. Ik kijk graag met je mee. :smile:

Bij haperend beeld/geluid kan het probleem zowel de ontvanger zelf of de verbinding tussen de ontvanger en de Experia Box zijn. Zou je voor mij jouw postcode+huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen, dan kan ik namelijk jouw apparatuur uitmeten. Daarnaast zou je eventueel gebruik kunnen maken van onze online service tool voor het oplossen van technische problemen met je tv-ontvanger(s). 

Wat de afstandsbedieningen betreft. Zou je mij kunnen vertellen welke knoppen niet meer werken? Als het de volume knop betreft zou het kunnen dat je de afstandsbediening opnieuw aan je tv moet koppelen. Daarvoor kun je dit handige stappenplan gebruiken. 

 


hoi @Corinne63,

Het is inmiddels al een aantal dagen geleden. Is het probleem inmiddels opgelost?


Reageer