Skip to main content

Hallo,

Ik heb vorige week twee TV+ ontvangers besteld.

 

Tot nu niets ontvangen maar mijn abonnement is wel op 11 april gestart ! ik betaal nu maar kan geen televisie kijken,.

 

Waanneer zullen deze verstuurd worden aub ? ze lijken ‘zijn’ingepakt’status in mijn profiel since 7 dagen nu…

Bedankt

 

Je kan tv kijken via de app of website van kpn met je inloggegevens, je hebt uiteraard recht op een tv ontvanger.


Hi @Fresia73 en welkom op het forum! Logisch dat je je afvraagt waar de ontvangers blijven. 

Heb je ze inmiddels wel ontvangen? Via de bestelstatus kun je inderdaad zien hoe het ervoor staat met de levering van je bestelling. 

Mocht je ze nog niet binnen hebben, dan kun je met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 of op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Daar kun je dan vragen waar de ontvangers blijven. Dat schakelt het snelste. 🙂

Mocht je contact via het forum prettiger vinden, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit. 


Goedemiddag 

dat heb ik gedaan, klanteservice gebeld en wat ik alleen krijg is dat ze doen zo snel mogelijk om deze te sturen, geen antwoord dus…  en niets gebeurt. ik heb nog niets ontvangen nee. 


Dus graag onderzoek starten. Aub

 

 alvast bedankt 


Status in mijn bestelling is nog steeds pakket wordt ingepakt, since 7 april !!


Bedankt! Ik zie dat je hierover ook contact via Facebook hebt gehad. Daar is aangegeven dat er vertraging is opgelopen met het leveren van apparatuur. Veel van die bestellingen moeten nu handmatig ingevoerd worden, dus het is even afwachten wanneer dat zal gebeuren. Helaas is er nog geen concrete datum beschikbaar.

Ik zie dat via Facebook ook al is toegezegd dat je een vergoeding voor de TV kosten ontvangt zodra je de ontvangers binnen hebt, dus ik raad je aan om tegen die tijd weer via Facebook contact op te nemen. 🙂
Daarnaast ook het verzoek om via één kanaal contact met ons op te nemen (forum, telefonisch of Facebook/Twitter). Dat voorkomt dubbel werk.

Hopelijk heb je de ontvangers snel binnen.


Bedankt voor de reactie maar ik vind dat niet acceptable.

 

het is niet duidelijk waaneer de ontvangers zullen verstuurd worden na 12 dagen !! 
 

daarna krijg ik vergoeding waaneer ik de ontvanger thuis krijg, dat is handig omdat ik krijg ze niet….

 

graag een duidelijke oplossing aub en direct vergoeding