Skip to main content

Ik heb 6 weken geleden de 11 jaar oude Motorola tv ontvangers ingewisseld omdat ik de laatste maanden bijna elke dag vastlopers had en alles incl modem opnieuw moest opstarten/resetten. Dit na ruim 10 jaar probleemloos te hebben gewerkt. Nu de Arris 2952 ontvangers in huis. Blijft een drama. Wel minder vaak maar 2 keer in de week is geen uitzondering. Alles draait ook nog op het oude menu die ik op Motorola had. Volgens helpdesk moet ik geduld hebben voor update. Zo'n spijt abonnement te hebben omgezet/verlengd. Met Telfort nooit last gehad. Service KPN, stabiliteit netwerk slecht. 

*admin: afgesplitst van onderstaande topic.

 

Hoi @Stefan1980, welkom op het forum! Ze zouden als het goed is vanzelf (na een tijdje) de nieuwe softwareupdate moeten ontvangen.  
Kun je toelichten hoe je de TV ontvangers aangesloten hebt zitten op je experiabox? Gebruik je nog andere netwerkapparatuur zoals de draadloze verbindingssets?
 


TV ontvangers zijn met UTP kabel met lengte van circa 8 meter op juiste poorten van experiabox aangesloten.

Ik gebruik alleen de wifi versterker van KPN.

Vanochtend heb ik van KPN begrepen dat 98% van nieuwe menu is uitgerold en ik waarschijnlijk bij de laatste batch met uitrol zit. Dus nog even geduld. Ook nog vanaf afstand door KPN de ontvanger gereset maar zonder resultaat (oude menu)

Overigens vanochtend echt TOP te woord gestaan door KPN. Mag ook wel gezegd worden 😉 .


ah ja, dan is het inderdaad nog even een kwestie van afwachten. Hou me op de hoogte!

 


Inmiddels heb ik de sofware updates ontvangen. Tot op heden loopt het als een zonnetje. Na maanden met vastlopers en storingen weer prettig tv kijken:wink: