Skip to main content

Ik zou graag mijn tv ontvanger willen omruilen omdat ik binnenkort 4K tv krijgt ik heb nu2952 ontv van arris

Ā 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Als je een 4k pakket neemt voor dacht ik 2.50 euro extra per maand, krijg je vanzelf bericht om oude kastjes om te ruilen.. Is dit niet zo, kom dan terug. Let op. Voor 4k zijn er maar enkele zenders en het gaat dan niet om een npo 1 en dergelijke.

https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd.htm


Wel 3 zenders, Natuur, Sport en muziek, zit ik echt op te wachten, tijd voor die nieuwe 8K TV.:sunglasses:


Goede avond een grote tv ontvanger/Ā Ā  kan een 4 k ontvangen Ā klein ontvangen omruilen daar over gr john


Als je een ontvanger retour stuurt, stuur je dan ook persoonlijke gegevens mee "in dat kastje". Het is me onduidelijk of er nu privacy gevoelige informatie inzit.


Als je een ontvanger retour stuurt, stuur je dan ook persoonlijke gegevens mee "in dat kastje". Het is me onduidelijk of er nu privacy gevoelige informatie inzit.

Hallo @EdwinHiaĀ , er staan geen persoonlijke gegevens in, alleen een nummer dat jou als klant herkent, maar de decoders worden teruggezet naar basisinstellingen als nieuw uit de doos, dus zonder jouw gegevens.

Ā 


Dank Jan.

Dus als het kastje "in verkeerde handen valt" kunnen ze niet van onze abonnementsgegevens gebruik maken. Of kan ik het zelf resetten?


Dank Jan.

Dus als het kastje "in verkeerde handen valt" kunnen ze niet van onze abonnementsgegevens gebruik maken. Of kan ik het zelf resetten?

Hallo @EdwinHiaĀ als KPN zijn werk goed doet met de retour gestuurde decoders is er niets dat naar een vorige klant kan leiden.

Ā 


Als KPN zijn werk goed doet is er niks aan de hand, zijn ze weer fabrieks nieuw.

Doen ze hun werk niet goed kan een ander die dat kastje krijgt zomaar op jou abonnement TV kijken, jou opnames wissen of inplannen, enige is, zaken kopen moeten ze je pincode hebben, die staat er niet in.


Dank Jan.

Dus als het kastje "in verkeerde handen valt" kunnen ze niet van onze abonnementsgegevens gebruik maken. Of kan ik het zelf resetten?

Als kpn z'n werk goed doet is er niets aan de hand. Maar als je "vreemde dingen" ziet gebeuren met je opnames kun je beter contact met kpn opnemen. Noteer wel de serienummers van de ontvangers die je terugstuurt. En nee, je kunt ontvangers niet zelf ontdoen van abo-info.Ā