Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvangers retour sturen

  • January 14, 2020
  • 16 reacties
  • 279 keer bekeken

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11

Hoi,

De Digitenne tuner en de nieuwe ongebruikte 4K ontvanger moeten nog retour. 

Staan er retourboxen in de planning voor mijn adres?

Anders bij deze ontvang ik hier graag de retourboxen voor. 
 

Alvast bedankt. 

Beste antwoord door Nadia

Hey @Anneke-Anna! :)

Geen retourdoos ontvangen? De kortste klap de apparatuur in een doosje verpakken, bijvoorbeeld een bananendoos van de plaatselijk supermarkt. En het pakket aanbieden bij een PostNL punt in de buurt. Dat is vaak al de supermarkt ;)

In de retourdoos graag de: naam contractant + klantnummer toevoegen. 
Het adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Ps. Ik heb je net een mail doorgestuurd van gisteren. Ik zie dat je op 10 januari een wijziging in je pakket is gedaan, daaruit volgt dat er vandaag een nieuwe tuner wordt bezorgd? I'm confused. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2020

Hoi @Anneke-Anna ,

Als het goed is, krijg je automatisch retourdozen opgestuurd. Maar daar hoef je niet op te wachten.

Je kunt de ontvangers die je niet meer gebruikt ook in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inlevering.

 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 14, 2020

Hoi @Anneke-Anna ,

Als het goed is, krijg je automatisch retourdozen opgestuurd. Maar daar hoef je niet op te wachten.

Je kunt de ontvangers die je niet meer gebruikt ook in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inlevering.

 


Dank je! Ik had het inderdaad gezien, ik vind de retourdozen van KPN zelf handiger :-) 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 15, 2020

Misschien wel handig dat ik @Nadia ff een seintje geef :-) Ze is als het goed is op de hoogte. (via pb berichten gevommuniceerd)


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 15, 2020

Was op zich nog geeneens nodig. In elk topic verschijnt op den duur (meestal binnen 48 uur) automatisch een moderator. 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2020

Hey @Anneke-Anna! :)

Geen retourdoos ontvangen? De kortste klap de apparatuur in een doosje verpakken, bijvoorbeeld een bananendoos van de plaatselijk supermarkt. En het pakket aanbieden bij een PostNL punt in de buurt. Dat is vaak al de supermarkt ;)

In de retourdoos graag de: naam contractant + klantnummer toevoegen. 
Het adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Ps. Ik heb je net een mail doorgestuurd van gisteren. Ik zie dat je op 10 januari een wijziging in je pakket is gedaan, daaruit volgt dat er vandaag een nieuwe tuner wordt bezorgd? I'm confused. 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 15, 2020

Was op zich nog geeneens nodig. In elk topic verschijnt op den duur (meestal binnen 48 uur) automatisch een moderator. 

Gelukkig heet jij geen Nadia, toch? ;-)


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 15, 2020

Hey @Anneke-Anna! :)

Geen retourdoos ontvangen? De kortste klap de apparatuur in een doosje verpakken, bijvoorbeeld een bananendoos van de plaatselijk supermarkt. En het pakket aanbieden bij een PostNL punt in de buurt. Dat is vaak al de supermarkt ;)

In de retourdoos graag de: naam contractant + klantnummer toevoegen. 
Het adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Ps. Ik heb je net een mail doorgestuurd van gisteren. Ik zie dat je op 10 januari een wijziging in je pakket is gedaan, daaruit volgt dat er vandaag een nieuwe tuner wordt bezorgd? I'm confused. 

Een extra HD ontvanger ter vervanging van de 4K die ik niet kan gebruiken, weet je nog?

Ikzelf heb de wijziging niet aangebracht, maar een KPN collega van jou tijdens een tweede telefooncontact met mij, want de eerste keer ging helaas weer verkeerd. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 15, 2020

@Nadia 

Jij geeft nu precies hetzelfde antwoord als ik, maar daarna  geeft ze aan dat ze de retourdozen van KPN handiger vindt. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 15, 2020

Was op zich nog geeneens nodig. In elk topic verschijnt op den duur (meestal binnen 48 uur) automatisch een moderator. 

Gelukkig heet jij geen Nadia, toch? ;-)

Maar je reageert op mijn bericht aan  jou.😜

Maar let op: Nadia is best een mooie naam, ben zelf alleen geen vrouw. 😇


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 15, 2020

Hey @Anneke-Anna! :)

Geen retourdoos ontvangen? De kortste klap de apparatuur in een doosje verpakken, bijvoorbeeld een bananendoos van de plaatselijk supermarkt. En het pakket aanbieden bij een PostNL punt in de buurt. Dat is vaak al de supermarkt ;)

In de retourdoos graag de: naam contractant + klantnummer toevoegen. 
Het adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Ps. Ik heb je net een mail doorgestuurd van gisteren. Ik zie dat je op 10 januari een wijziging in je pakket is gedaan, daaruit volgt dat er vandaag een nieuwe tuner wordt bezorgd? I'm confused. 

Een extra HD ontvanger ter vervanging van de 4K die ik niet kan gebruiken, weet je nog?

Ikzelf heb de wijziging niet aangebracht, maar een KPN collega van jou tijdens een tweede telefooncontact met mij, want de eerste keer ging helaas weer verkeerd. 

Aahh. Ok helder. Omdat de contacten via verschillende lijnen zijn gelopen ben ik niet helemaal op de hoogte van de wijziging. Iets met de kluts kwijt ;)
Gelukkig gaat het goed, en volgens afspraak. Top. Ben ik weer gerustgesteld.

Was op zich nog geeneens nodig. In elk topic verschijnt op den duur (meestal binnen 48 uur) automatisch een moderator. 

Gelukkig heet jij geen Nadia, toch? ;-)

Maar let op: Nadia is best een mooie naam, ben zelf alleen geen vrouw. 😇

Goed punt, @Noordzee! :P


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 15, 2020

Was op zich nog geeneens nodig. In elk topic verschijnt op den duur (meestal binnen 48 uur) automatisch een moderator. 

Gelukkig heet jij geen Nadia, toch? ;-)

Maar je reageert op mijn bericht aan  jou.😜

Maar let op: Nadia is best een mooie naam, ben zelf alleen geen vrouw. 😇


Ik reageer op het door mij geopende topic, dus 😂

Nadia is een hele mooie naam :-) 

En dat jij geen vrouw bent, had ik al een vaag vermoeden van ;-)

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 16, 2020

Hoi @Anneke-Anna ,

Als het goed is, krijg je automatisch retourdozen opgestuurd. Maar daar hoef je niet op te wachten.

Je kunt de ontvangers die je niet meer gebruikt ook in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inlevering.

 

@Anneke-Anna 

Maar om nog even terug te komen op jouw vraag : Stop je de spullen nu in een eigen doos of gaat dat jou niet lukken? 

 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 17, 2020

Hoi @Anneke-Anna ,

Als het goed is, krijg je automatisch retourdozen opgestuurd. Maar daar hoef je niet op te wachten.

Je kunt de ontvangers die je niet meer gebruikt ook in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inlevering.

 

@Anneke-Anna

Maar om nog even terug te komen op jouw vraag : Stop je de spullen nu in een eigen doos of gaat dat jou niet lukken? 

 


Sorry, ff druk, maar komt goed ;-)


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 17, 2020

:sunglasses::cake::fireworks::cocktail::confetti_ball::gift: Gefeliciteerd, @Anneke-Anna geniet ervan. Bijzondere mijlpaal! 


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 17, 2020

Gefeliciteerd @Anneke-Anna 

Fijne dag 🎉


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 17, 2020

Gefeliciteerd! 🎉🎂 5️⃣0️⃣