Skip to main content

Dag KPN,

mijn beiden tv ontvangers storen enorm de laatste tijd. Bij sommige programma’s meer dan anderen. Het is vooral bij opgenomen programma’s en tv kijken. Het beeld hapert en loopt vast. Ik wil graag de nieuwe tv ontvanger krijgen voor zowel boven als beneden. Is dat mogelijk ? 
 

vriendelijke groet 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ha @Imkebel ,

Welke ontvangers heb je nu?


Hoi Martijn,

ik heb de Arris ontvangers. 


De oude 


Heb je wel 100MBps?

Maar een swap naar de 5202 gaat echt niet helpen om het vastlopende beeld op te lossen.Dit ligt niet aan de vip2952 ontvangers,Die werkt bij mij gewoon nog prima(heb er 1).


Hoe zijn de ontvangers op het modem aangesloten?

Welk modem heb je?


Via TP links. Modem is experia box V10


ai...Dat zal de oorzaak zijn.Heb je de mogelijkheid om kabels te leggen?Of liggen die er al?


Nee ik heb alles draadloos. Bekabeld gaat niet lukken. Geen goed modem?


Jawel.Maar via wifi blijft het behelpen.

Dan blijft DVS over.Maar of dat veel beter is…

Al eens over digitenne nagedacht?

 


Maar die Tp-link kastjes heeft u waarschijnlijk niet zo lang.Hoe keek u eerst tv?


Ja die heb ik altijd gehad 


Ja die heb ik altijd gehad 

heeft het ooit goed gewerkt?


Ja zeker 


is er iets veranderd sinds het niet meer werkt @Imkebel ?


Nee


Hoi @Imkebel 
Heb je onlangs Ledverlichting aangeschaf?

Die kunnen n.l. ook storen.
Let wel, de beste verbinding is altijd nog bekabeld.


Nee, de tv ontvangers zijn gewoon verouderd en ik ontvang van KPN graag nieuwe 


Hoi @Imkebel 
Dan kun je het beste even bellen met het gratis nummer 0800 0402
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

Wil je hier wachten op antwoord van KPN, dan moet je even geduld hebben, een beller is sneller n.l.
Maar ze moeten dan wel weten wie je bent, aan je inlognaam hebben ze niet genoeg dus zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Nee, de tv ontvangers zijn gewoon verouderd en ik ontvang van KPN graag nieuwe 

Dat is echt niet het probleem!!Het ligt absoluut niet aan de ontvangers.Maar ga je gang als je denkt dat het probleem daar wel ligt...


Bedankt voor de reacties. Ik zal inderdaad even telefonisch contact opnemen. 


Via TP links.

Leg gewoon een kabel. Dan is het probleem opgelost. De ontvangers omruilen haalt niets uit.


Ik kan geen kabel leggen. Dat is van de ene kant van het huis naar de andere kant. Bovendien heb ik het bekabeld geprobeerd en dit verhielp het probleem niet. 


Ik kan geen kabel leggen. Dat is van de ene kant van het huis naar de andere kant. Bovendien heb ik het bekabeld geprobeerd en dit verhielp het probleem niet. 

Dan een monteur laten komen. Met een kabel moet het gewoon werken.


Joe


Als je 4K ontvangers wilt, dan moet je een Hussel abonnement hebben en er moet 100 mbit op uw adres leverbaar zijn. Voor € 2,50 extra per maand krijg je dan 4K ontvangers. 

Als je gewoon klaagt over een haperende ontvanger, dan krijg je misschien een andere, maar dat zal gewoon hetzelfde type zijn.