Skip to main content

Beste forum-leden,

Sinds september hebben we internet, bellen en TV van KPN. Prima. Bij het pakket werden twee TV-ontvangers geleverd. Die gebruiken we niet want we doen alles via de app.

Ik heb daarop geprobeerd mijn abonnement aan te passen zodat de TV-ontvangers eraf gaan, maar dat gaat niet. De enige optie is TV volledig opzeggen, maar dat is niet de bedoeling. Ook heb ik vaak geprobeerd de telefonische klantenservice te bereiken maar die zijn onbereikbaar. Je krijgt niemand aan de lijn.

Daarom heb ik de beide ontvangers zelf verstuurd naar Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Dat adres staat aangegeven op https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren

Ik heb daar een nette brief bij gedaan met uitleg en het expliciete verzoek tot bevestiging.

Volgens de track & trace code is het pakket goed aangekomen.

Echter heb ik daarna nooit meer iets gehoord. Geen e-mail of andere bevestiging van ontvangst. In mijn abonnementsgegevens staan de TV-ontvangers er ook nog bij. Dus het is alsof KPN het niet heeft verwerkt en nog altijd denkt dat de TV-ontvangers hier zijn.

Mijn vraag: hoe kan ik KPN bereiken, of kan iemand contact met mij opnemen, om te bevestigen dat de TV-ontvangers goed zijn aangekomen en om dat ook te verwerken in mijn abonnementsgegevens?

 

Hallo @est1980 

Het bijwerken van jouw abonnementsgegevens moet je zelf doen via MijnKPN. Daarna krijg je vanzelf een retourdoos om de TV-ontvanger(s) terug te sturen. Om van TV gebruik te maken (ook de app) moet je minstens één ontvanger houden. Zonder TV-ontvangers geen TV en geen TV-abonnement zonder minstens 1 ontvanger.


Zonder retourbon en retourdoos van KPN terugsturen is nooit handig.

Nu komt het op een grote hoop terecht.

Hopelijk komt het nog goed.

Vul zo wie zo je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in, zodat een moderater (KPN medewerker) het voor je kan nakijken.

 

KPN kan je telefonisch, gratis, bereiken op 0800-0402

 

Bij het TV abonnement krijg je altijd minimaal 1 KPN tv ontvanger in bruikleen.

Als je beide ontvangers retour stuurt, dan heb je ook geen tv abonnement.

 

P.S.

Het beeld van de KPN tv ontvanger is mooier dan de KPN ITV app.

Stream HD KPN ITV app;                  5 Mb/s

Stream HD KPN tv decoder vanaf 1: 7,5 Mb/s

Stream HD KPN HD glas vanaf 661; 12,5 Mb/s


Beiden bedankt voor de snelle antwoorden. Ik wist niet dat je altijd één ontvanger moest houden.  Dat verklaart ook waarom het niet goed ging om beide ontvangers op te zeggen bij het aanpassen van het abonnement.

Het telefoonnummer ken ik, maar ik krijg daar nooit iemand te spreken. Ik probeer het al weken om de paar dagen maar contact is gewoon niet mogelijk.

Dank ook voor de tip over het invullen van mijn profiel. Dat zal ik nu meteen doen en ik hoop dat iemand van KPN dan contact opneemt.

 


Hoi @est1980, welkom op ons forum!
Bellen of wijzigen via MijnKPN is toch altijd wel de snelste manier om met ons in contact te komen 😊 ik zie dat gisteren je abonnement gewijzigd is en nu alles goed moet staan.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!