Skip to main content

Hallo, ik heb nog tv modems van telfort. Maar wou die graag willen vervangen van kastjes van KPN.

Kan dat of moeten ze eerst kapot zijn of het niet meer doen?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Hallo @Yvette90 ,

Alleen als je de V7 hebt (of ouder), dan wordt het modem vervangen. De V8, V9 en V10 worden nog niet vervangen.  Die modems werken nog prima en zijn economisch nog niet afgeschreven.  

 

Of bedoel je de TV-ontvanger? KPN vervangt alleen de oude Motorola-ontvanger. De andere types (bv Arris of Arcadyan) niet. 


Hallo @Yvette90 ,

Alleen als je de V7 hebt (of ouder), dan wordt het modem vervangen. De V8, V9 en V10 worden nog niet vervangen.  Die modems werken nog prima en zijn economisch nog niet afgeschreven.  

 

Of bedoel je de TV-ontvanger? KPN vervangt alleen de oude Motorola-ontvanger. De andere types niet. 

Ja ik bedoel de tv ontvangers. Ik heb geen idee welke ik heb, alleen dat het nog van telfort was.


Er zal ergens een merk op staan. 

Heb je er eentje van het merk Arcadyan of Arris?  

Die zijn nog actueel en worden niet vervangen. 


Er zal ergens een merk op staan. 

Heb je er eentje van het merk Arcadyan of Arris?  

Die zijn nog actueel en worden niet vervangen. 

Ja ik heb arcadyan, ah okey. Dat word dan nog hiermee zitten, en hopen dat ze die ooit wel vervangen 😅


Hoi @Yvette90, welkom op het forum. Die ontvanger zal zoals Noordzee al zegt niet vervangen hoeven te worden. De Arcadyan ontvangers die bij Telfort werden geleverd zijn gelijk aan de Arcadyan ontvangers die bij KPN zijn geleverd. Het enige verschil zat in de software, waardoor je een Telfort logo zag in de menu's. Toen je abonnement is overgezet naar KPN heeft de ontvanger ook de KPN software (en het logo) gekregen. Daardoor is die ontvanger nu identiek aan Arcadyan ontvangers die door KPN zijn geleverd, zowel qua hardware als qua software :slight_smile:

Â