Skip to main content

Wil graag 2 nieuwe ontvangen. Kastjes gaan niet uit. Ze zijn traag. Type HMB 2260

Hallo @Kenter,
Er worden niet zomaar nieuwe kastjes verstuurd. Daarnaast worden de ruil ontvangers ook gewoon van het type HMB2260 terug gewisseld. Je krijgt dus geen nieuwe 4k ontvanger o.i.d. 
Wil je is proberen om de ontvanger een harde reset te geven? Misschien dat dat wat snelheid terugbrengt. 
 

 


Heel vaak geprobeerd werkt niet. Wil ze omruilen 


Ze gaan ook niet meer uit


Hallo @Kenter,
Vul in dat geval even je forumprofiel in met je gegevens(alleen waar privé bijstaat), dan worden ze omgeruild voor exact hetzelfde type (HMB2260), wel in de hoop dat die niet zo traag zijn als deze. 


Hoi @Kenter. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger niet meer uitgaan en traag zijn geworden. Wat is er precies traag geworden. Het opstarten van de tv-ontvanger, het zappen of het menu? Heb je de batterijen van de afstandsbediening al eens vervangen? Laat je jouw gegevens alvast achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


Hoi @Kenter. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger niet meer uitgaan en traag zijn geworden. Wat is er precies traag geworden. Het opstarten van de tv-ontvanger, het zappen of het menu? Heb je de batterijen van de afstandsbediening al eens vervangen? Laat je jouw gegevens alvast achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!

Ik heb helaas geen reactie van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je


Reageer