Skip to main content

sinds een week geen ontvangst via mijn tv-ontvanger Uhd . Na verwisseling met mijn 2e ontvangstkastje, nu beide ontvangers niet meer functionerend en GEEN ontvangst. Na contact met service desk hedenochtend, geeft men aan om te wachten tot maandag ochtend.In dit postcodegebied postcode gebied blijkt een probleem te zijn. DUS dit weekend gewoon geen ontvangst. Het sturen van 2 nieuwe ontvangers blijkt niet in het servicebeleid te passen. Tja, klein zakelijk klant. Zo ga niet met je klanten om!!

Als het probleem buiten uw huis is, dan hebben nieuwe ontvangers geen zin lijkt me.


Welkom op het forum.

 

Erg vervelend dat je geen TV kan zien.

Resetten heeft waarschijnlijk geen zin, maar je kan het wel proberen natuurlijk.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

Heb je een vrij nieuwe TV van Samsung of LG?

In dat geval kan je de KPN app downloaden en alle zenders kijken.

Of anders op je de computer of tablet.


Hoi @Stalreep. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment in jouw postcode gebied geen tv kan kijken. Kan je op dit moment wel gebruik maken van internet? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor je uitzoeken er er al meer bekend is over deze storing. Ik hoor graag van je!


Hoi @Stalreep. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment in jouw postcode gebied geen tv kan kijken. Kan je op dit moment wel gebruik maken van internet? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor je uitzoeken er er al meer bekend is over deze storing. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je inmiddels weer tv kan kijken. Als dat niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!