Skip to main content

Hallo

ik zit net tv te kijken op eens zwarte beeld mijn arris  vip5202 doet niks meer! Help!

Ik heb deze van april 2020.

heb ook al ander stopcontact geprobeerd ,kabel van de stroom maar niks. Zit ook geen extra knop op,reset doet ook niks. 
kastje is stuk denk ik….ging opeens uit. Niks aan t kabel werk gedaan..monteur kpn heeft het aangelegd. Deed het prima..tot nu toe

nu zit ik zonder tv.

wat te doen

Hallo @martina.vdk! Brandt het lampje op de adapter niet meer? Met jouw type ontvanger komt het nog wel eens voor dat de adapter stuk gaat. Ik hoor graag van je! 


Hallo @martina.vdk! Brandt het lampje op de adapter niet meer? Met jouw type ontvanger komt het nog wel eens voor dat de adapter stuk gaat. Ik hoor graag van je! 

Hallo

nee die doet niks meer.geen lampje dat brand


Dankjewel voor het controleren! Dan vermoed ik dat het de adapter is. Ik stuur een nieuwe je kant op. Je hebt als het goed is een sms ontvangen over de levering? 
Heb je een chromecast of tv waarnaartoe gecast kan worden? Dan zou je dit weekend gebruik kunnen maken van de itv app of tv kunnen kijken via tv.kpn.com! Vervelend dat het net nu -in het weekend- stuk gaat:disappointed_relieved:

 


Dankjewel voor het controleren! Dan vermoed ik dat het de adapter is. Ik stuur een nieuwe je kant op. Je hebt als het goed is een sms ontvangen over de levering? 
Heb je een chromecast of tv waarnaartoe gecast kan worden? Dan zou je dit weekend gebruik kunnen maken van de itv app of tv kunnen kijken via tv.kpn.com! Vervelend dat het net nu -in het weekend- stuk gaat:disappointed_relieved:

 

Hallo,

ja heb de sms gekregen ! Ik maak t weekend geen gebruik van tv,heb een Chrome cast ,maar kan de app ook via de tv gebruiken. Dat gaat gelukkig wel.

 

Dankje wel 🙏🏻🙂


Goed om te horen! Laat het vooral weten als je nog vragen hebt. Ik ben benieuwd of het puur en alleen de adapter was. Mocht de ontvanger het met de nieuwe adapter nog steeds niet doen, dan hoor ik het uiteraard graag:blush:


Goed om te horen! Laat het vooral weten als je nog vragen hebt. Ik ben benieuwd of het puur en alleen de adapter was. Mocht de ontvanger het met de nieuwe adapter nog steeds niet doen, dan hoor ik het uiteraard graag:blush:

Ik hoop het ook,ging op eens onder het kijken uit.

Dus ik hoop dat de nieuwe het gaat doen!


Goed om te horen! Laat het vooral weten als je nog vragen hebt. Ik ben benieuwd of het puur en alleen de adapter was. Mocht de ontvanger het met de nieuwe adapter nog steeds niet doen, dan hoor ik het uiteraard graag:blush:

Kan ik de bestelling ook ergens volgen,dat ik ook zeker thuis ben?


@martina.vdk De levering staat gepland op 2-2-2021. Ik vermoed dat je op 2 februari nog een sms ontvangt met een tijdsblok wanneer het pakket geleverd wordt. 
Ik vraag me af of je dit zelf moet aannemen. Zou de adapter niet door de brievenbus passen?


@martina.vdk De levering staat gepland op 2-2-2021. Ik vermoed dat je op 2 februari nog een sms ontvangt met een tijdsblok wanneer het pakket geleverd wordt. 
Ik vraag me af of je dit zelf moet aannemen. Zou de adapter niet door de brievenbus passen?

Nee dit past niet door de deur ik ben maandag en dinsdag thuis anders neemt de buurman het wel aan ..anders gaat het naar een post.nl punt.

ik wacht af !


@martina.vdk De levering staat gepland op 2-2-2021. Ik vermoed dat je op 2 februari nog een sms ontvangt met een tijdsblok wanneer het pakket geleverd wordt. 
Ik vraag me af of je dit zelf moet aannemen. Zou de adapter niet door de brievenbus passen?

Ontvangen en hij doet het nu weer 🙏🏻


Super @martina.vdk! Bedankt voor de terugkoppeling:blush: