Skip to main content

mijn tv ontvanger is sinds kort erg traag, ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt helaas.

 

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op het modem?


Ik heb de arres en die is bekabeld aa gesloten


Mocht het nog een oude Motorola 1853 of ouder zijn, dan kan je hem omruilen.

Zie hier.

Verder zoals Joep1965 vraagt. 


Heb je dr ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Ja heb  al van alles geprobeerd 


Hi @verotje1984, irritant dat jouw tv-ontvanger ineens zo traag is. Joep en Joop zijn al toegesneld om te helpen, ik sluit graag aan. 

Heb je de Arris tv-ontvanger al een frisse start gegeven sinds je dit merkt? Ik begrijp dat ‘ie bekabeld aangesloten is, dat is top. Zit er geen andere apparatuur tussen de tv-ontvanger en de Experia Box? En kan je ons meer vertellen over wat er aan de hand is, hoe ervaar je dat de tv-ontvanger traag is? Dat maakt het makkelijker om je hiermee te helpen.


Ik merk gewoon dat hijmet.laden lang duurt. De tv gids laden, na zender overschakelen, YouTube Netflix laden. Alles is gewoon traag. Voorheen was dit niet, heb dit pas sinds ik verhuisd ben.

Zelfs mijn internet (wifi) is langzaam


@verotje1984 Dat is goed om te weten. Het kan verschillende oorzaken hebben, zoals de manier van aansluiten. We denken graag met je mee, maar ik heb daarvoor wel antwoord nodig op mijn vragen:

Hi @verotje1984, irritant dat jouw tv-ontvanger ineens zo traag is. Joep en Joop zijn al toegesneld om te helpen, ik sluit graag aan. 

Heb je de Arris tv-ontvanger al een frisse start gegeven sinds je dit merkt? Ik begrijp dat ‘ie bekabeld aangesloten is, dat is top. Zit er geen andere apparatuur tussen de tv-ontvanger en de Experia Box? En kan je ons meer vertellen over wat er aan de hand is, hoe ervaar je dat de tv-ontvanger traag is? Dat maakt het makkelijker om je hiermee te helpen.

 

Wat de WiFi verbinding betreft, heb je onze WiFi manager al eens doorlopen? Deze handige servicetool helpt je stap voor stap om de WiFi verbinding na te kijken en verbeteren. Ik raad je aan om 'm volledig te doorlopen en ben benieuwd wat het eindresultaat daarvan is.


Zit geen ander apparaat  tussen, heb al opnieuw opgestart , reset gedaan. Maar niks werkt. Het laden duurt lang


@verotje1984 We helpen je hier graag, maar dat kunnen we alleen doen als je alle gestelde vragen beantwoordt, zoals ik al eerder aangaf. Als je dit wilt, dan zie ik de antwoorden graag tegemoet. Een alternatief is om contact op te nemen met onze klantenservice via chat of telefonisch. Dan helpen mijn collega's je daar meteen verder.