Skip to main content

Heb een Hussel Internet 200Mbit/s. Inclusief 2de toestel met 2 wifi schotels, Duo Pack Super Wifi 2.0.

Installatie geïnstalleerd op 21-03-2021.

1TV begane grond werkt prima.

2 de TV op 1 st verdieping werkt niet naar behoren, Steeds stilstaand beeld en zwart beeld. 

Alle foutcodes, welke aangegeven worden uitgevoerd .

Helaas, probleem blijft bestaan. dus maar bellen .

Heb meerdere keren iemand aan de lijn gehad met steeds de zelfde vragen wat ik moet doen.

Als ik zeg dat ik alles wat er gevraagd en online  staat al tig keren gedaan heb sturen ze mij een 10mtr verbinding kabel, terwijl men weet dat het niet kan, 

Ook nog een nieuw ontvanger omgeruild, maar helaas ,probleem blijft.

Men wil nu een montuur sturen, terwijl de kosten daarvoor dan voor mij zijn.

Na alle ellende wat ik met KPN gehad en nu nog heb ,mag je toch verwachten dat het nadat  mij een perfect systeem beloofd en verzekerd  is, ik mijn contract maar wil ontbinden, 

Maar dat is zelfs moeilijk, kan geen gericht adres krijgen waar ik een ontbinding van mij contract  op brief of mail kan vinden,

Bij deze vraag ik dan ook , geef mij aan waar ik terecht kan om ons contract te ontbinden .

Graag reactie.

Olliejp 

klnr: ********** 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Olliejp ,

Jouw contract ontbinden/opzeggen kan alleen telefonisch via 0800-0402. (Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) 

Spreek in "opzeggen" en blijf aan de lijn. 

 

Dit veld invullen kan ook:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Maar let op: Daarmee  zeg je niet op, maar vraag je slechts om een terugbelverzoek. En dat terugbellen duurt soms een paar weken. 

 

Dus : Zelf bellen met 0800-0402 !