Skip to main content

Wat moet ik doen om zo mijn contract te wijzigen zodat ik weer mn oude decoder terug kan krijgen?  Vind zoveel problemen met de 7022. Vanochtend werkte ineens tv op ipad en iphone niet meer. Totdat mjjn vrouw zei dat tv beneden op live tv beelden uitkwam en dat zij weer wen zender moest kiezen om verder te kijken. Toen had ik ook ineens weer beeld op ipad. Plus dat ik de volume op de ab ergens op 30 moet zetten. Kortom één en al ellende. Dus kpn medewerkers wat moet ik doen voor een contract wijziging. We kjjken alleen maar tv en streamen helemaal niets dus graag een antwoord. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ipad en Iphone hebben niets met de KPN tv decoder en dus ook niets met de DIW7022 te maken.

Dat zijn compleet andere internet verbindingen.

 

Ik verwacht wel dat de DIW7022 tussen nu en enkele weken goed gaat werken.

Misschien was het beter geweest als KPN hem pas na 1 juli in de markt had gezet.


Nou maar op het moment dat ik geen tv kon kijken op ipad had ik de hulplijn van kpn aan de telefoon en die wist mij ook niet te helpen. Na een half uur had ik weer beeld en dag was net op het moment dat mijn echtgenote de tv beneden weer op live had gezet. Ik kon geen live tv kijken op ipad maar wel terugkijken. Dus dat was wel heel apart dat beneden nadat het beeld had stilgestaan weer op live kjjken werd gezet ik ook weer beeld had op ipad. 


Nou maar op het moment dat ik geen tv kon kijken op ipad had ik de hulplijn van kpn aan de telefoon en die wist mij ook niet te helpen. Na een half uur had ik weer beeld en dag was net op het moment dat mijn echtgenote de tv beneden weer op live had gezet. Ik kon geen live tv kijken op ipad maar wel terugkijken. Dus dat was wel heel apart dat beneden nadat het beeld had stilgestaan weer op live kjjken werd gezet ik ook weer beeld had op ipad. 

Klinkt eerder als een beroerde internetverbinding helemaal omdat je ook niet alles goed kan kijken op je tablet.

En wat Joop al zegt app op tablet of ontvanger staat wel los van elkaar.


Ja maar jaren geen last gehad met internet. Heb zelf nog 2 extra wifipunten genomen en ik heb de kpn + tv box en krijg ik dit ineens. Het is wel heel toevallig en hoop dat het bij deze ene keer blijft. 


Bellen blijft wel altijd het snelste voor deze contractuele dingen @Rene Las. Het nummer is 0800 0402. Als je dit technische issue blijft krijgen, wil je hier dan eens een eigen topic voor aanmaken? Dan kunnen we indien gewenst kijken waarom dit optreedt. 


Ik probeerde een topic te maken maar iets ging niet goed. Dus was weer teruggevallen op deze topic. 


En wat Joop al zegt app op tablet of ontvanger staat wel los van elkaar.

Dat is niet helemaal waar immers de TV+ Box maakt in unicast mode en bij uitgesteld kijken (na pauzeren, bij begin gemist en bij het kijken van een opname of film) gebruik van hetzelfde online TV platform als alle apps en de site. Dat is een groot verschil met de "oude" TV ontvangers die alleen gebruik maken van het "gewone" TV platform op vlan 4.


@Rene Las, ik zag dat een eerdere reactie al afgesplitst was dus heb de latere reacties ook nog even meeverplaatst naar dit nieuwe topic


Ipad en Iphone hebben niets met de KPN tv decoder en dus ook niets met de DIW7022 te maken.

Dat zijn compleet andere internet verbindingen.

Dat is niet helemaal waar immers de TV+ Box maakt in unicast mode en bij uitgesteld kijken (na pauzeren, bij begin gemist en bij het kijken van een opname of film) gebruik van hetzelfde online TV platform als alle apps en de site. Dat is een groot verschil met de "oude" TV ontvangers die alleen gebruik maken van het "gewone" TV platform op vlan 4.


@joop2011, @MennoG78  en @wjb ik heb jullie reacties ook even meeverhuisd