Skip to main content

Sinds gister kan ik geen tv meer kijken. Veel dingen geprobeerd, modum opnieuw opstarten, adapters eruit halen en er weer in. Maar niks werkt.

Ook geeft hij elke keer andere foutmeldingen aan. De ene keer branden alle lichtjes groen maar staat er nog steeds een foutmelding, andere keer brand het huisje helemaal niet, en de andere keer blijft hij op 20% hangen met software updaten.

Ook de tv ontvanger kan ik niet meer uit doen, d.m.v boven op op de aan/uit knop van t kastje te druken of via de afstandsbediening. Niks werkt.

Ik weet dus nu niet hoe ik dit verder moet doen. 
Het gaat hierbij om mijn tv op mijn eigen slaapkamer.

 

Groetjes,

Bo 

Hoi, welkom op het forum van KPN.

Heb je de ontvanger al eens even 1 minuut uitgezet d.m.v. de schakelaar achterop?

Is het nog een Motorola? Ruil deze dan om. kpn.com/omruilen

Is ie verbonden met een DVS op de netwerkverbinding?


Goedemiddag @Bokuiper en bedankt voor je bericht :) 

 

Goed dat je aan de bel trekt want ik weet uit eigen ervaring hoe irritant het kan zijn wanneer je geen tv meer kunt kijken! Afgaande op je beschrijving, krijg ik de indruk dat de tv ontvanger op je slaapkamer is verbonden middels een draadloze verbindingsset (DVS). Je geeft aan dat het huisje soms wel en soms niet brandt en daarom denk ik dat we het in deze hoek moeten zoeken. Welk type DVS heb je op dit moment in gebruik? Wat ik je sowieso zou willen adviseren, is om deze pagina eens te openen en de stappen te doorlopen. Hopelijk leidt dat tot een oplossing en kun je snel weet televisie kijken op je eigen slaapkamer! Laat je het ons weten?


Goedemiddag @Bokuiper en bedankt voor je bericht :) 

 

Goed dat je aan de bel trekt want ik weet uit eigen ervaring hoe irritant het kan zijn wanneer je geen tv meer kunt kijken! Afgaande op je beschrijving, krijg ik de indruk dat de tv ontvanger op je slaapkamer is verbonden middels een draadloze verbindingsset (DVS). Je geeft aan dat het huisje soms wel en soms niet brandt en daarom denk ik dat we het in deze hoek moeten zoeken. Welk type DVS heb je op dit moment in gebruik? Wat ik je sowieso zou willen adviseren, is om deze pagina eens te openen en de stappen te doorlopen. Hopelijk leidt dat tot een oplossing en kun je snel weet televisie kijken op je eigen slaapkamer! Laat je het ons weten?

Ik heb gisteren een andere DVS gekocht, vandaag binnen gekregen en mijn tv doet het weer gelukkig!

Nog bedankt voor de reactie!


Hoi, welkom op het forum van KPN.

Heb je de ontvanger al eens even 1 minuut uitgezet d.m.v. de schakelaar achterop?

Is het nog een Motorola? Ruil deze dan om. kpn.com/omruilen

Is ie verbonden met een DVS op de netwerkverbinding?

Ik heb gisteren een nieuwe DVS gekocht, vandaag binnen gekregen en nu doet me tv het weer gelukkig!

Nog bedankt voor de reactie!

 


Reageer