Skip to main content

De titel had moeten zijn: Het gebrek aan service van KPN.

Wij zijn al weken bezig om de TV op de slaapkamer weer aan de gang te krijgen.

De ene na de andere Expert (je moet hen maar zo durven te noemen) weet het probleem niet oplossen.

Eindelijk was er een Expert die vond, dat het tijd werd om een monteur langs te sturen. Er zou een monteur bellen om een afspraak te maken. Dat is nu een week geleden. Sterker nog, Expert nr. 25 kan daar helemaal niks over vinden. Hij deed zelfs geiriteerd! Deze figuur meldde zich, na een door mij ingediende klacht over de waardeloze service. Deze Super Expert wilde dat ik wederom diverse testen uit ging voeren. Maar dat heb ik al zo vaak gedaan. Voor alle duidelijkheid: Ik Werk Niet Bij KPN. Nadat deze laatste figuur mij talloze keren in de wacht zette, heeft hij zelfs de verbinding verbroken. Later sprak hij mijn voicemail in: hij zou mij gaan terugbellen. Dat is nu ook al weer dagen geleden. 

Het wordt tijd om na 50 jaar toch maar "dag” tegen KPN te gaan zeggen. Gek heh!

Hoi @Wil van den Dungen . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet heel hoopvol.  De enige manier waarop wij jou hier kunnen helpen is door het samen met jou te analyseren. In dat geval hebben we veel info van je nodig. Wat heb je allemaal geprobeerd. Hoe is het aangesloten etc. 


Graag ook.

Welke ontvanger type betreft het?

In principe moet er een netwerk kabel verbinding van het modem naar de slaapkamer voor de ontvanger. 

Heeft het wel gewerkt? En nu niet? Is een eventuele switch niet ongemerkt stroomloos?

En indien van toepassing wat is de status van een misschien gebruikte dvs set (witte kastjes verbinding via stopcontact).

Alleen de nieuwste DIW7022 kun je heel eenvoudig via de wifi verbinden.