Skip to main content
Vraag

TV+ op tablet werkt niet, start wel op maar kan niet afspelen

• April 3, 2026
  • 10 reacties
  • 133 keer bekeken

Heb alles gedaan wat je gevraagd is update  tablet gebeurt automatisch. Verwijdert kpn+ tablet kwartier uitgezet en toen opnieuw geïnstalleerd werkt nog niet wel op telefoon niet op tablet. Zoals aanbevolen modum beneden weer uit het stopcontact 2 minuten later weer opgestart werkt nog niet en nu staat de tablet beneden bij wifi werkt dus nog niet start wel op maar kan geen film afspelen .

Kan de indrukken nu afspelen maar doet het niet op tablet wel op telefoon maar ik kan daar niet op kijken te klein.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 3, 2026

Er was een probleem met de app op iPad Air 2 uit 2015. Met iPadOS 15. In combinatie met app versie 08.90.04. Het werkte niet. 

Als je echter nu versie 08.90.05 hebt zou het wel moeten werken. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@margatje . Welkom hier.

Fijn dat je al een hoop geprobeerd hebt. Dan kunnen we dat alvast uitsluiten.

Ik lees dat PeterG aangeeft dat er eerder een probleem speelde op de iPad (met name bij oudere modellen en een specifieke appversie). Zou je kunnen bevestigen of je inderdaad een iPad gebruikt, en zo ja welk type en welke iOS-versie daarop staat? Dan kunnen we gerichter meekijken of dit daar mee te maken heeft. 

Daarnaast ben ik ook even benieuwd: werkt het inmiddels weer, of ervaar je nog steeds hetzelfde probleem op de tablet?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2026

Hallo Erwintje,

Allereerst ik heb geen ipad maar een telefoon en een tablet.  TOT 2 gisteren kon ik nog wel via de telefoon iets dien daar werkte het wel rn nu niet meer ik heb daarom beide applicaties verwijderd. 

Tablet is 1 maand oud en telefoon hrb ik nog geen jaar geleden gekocht bij kpn. Dus verouderd nou dacht het niet.

Lief dat je meedenkt maat we komen er niet uit er ie iets gebeurd bij KPN waardoor er hier niets meer werkt de errste keer is tuim een week geleden en nu sinds vandaag dus weer.

Ik geef het op kom toch niet verder dan verouderd net als ikzelf.

Marga

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 7, 2026

Ik denk dat er nu een storimg is, ​@margatje .

In de app op m'n Samsung telefoon starten de streams momenteel niet. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 7, 2026

Op iPad willekeurige opname gestart, na ong. 1 minuut ronddraaiende laad-cirkel start het afspelen uiteindelijk. Dezelfde opname start wél direct met afspelen op (Arris) tv ontvanger.

Hetzelfde bij terugkijken NOS 8 uur journaal, gisteren startte dat vrijwel meteen met dezelfde app versie.

Serverstoring?

(iPadOS 17.7.10, TV+ app laatste versie 08.90.05)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 7, 2026

Er is inderdaad nu een storing in de app voor mobiele telefoons en tablets. 

Inderdaad duurt het 45 tot 60 seconden voordat een stream start. 

De moderator van dienst ondervindt het ook. 

Het is al flink doorgedruppeld in de organisatie. 

• Nieuwkomer
  • April 7, 2026

Start bij mij helemaal niet erg vervelend dit! 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 7, 2026

Is nu een storingstopic voor aangemaakt:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 8, 2026

Lief dat je meedenkt maat we komen er niet uit er ie iets gebeurd bij KPN waardoor er hier niets meer werkt de errste keer is tuim een week geleden en nu sinds vandaag dus weer.

@margatje 

De storing met KPN TV+ is verholpen. 

bron:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2026

Ik weet niet waar de storing verholpen is maar kan nog steeds geen tv op mijn tablet. Eergisteren was er ook geen mogelijkheid om uberhaupt iets te zien op mijn telefoon maar die werkt sinds gisteren weer. Elke dag proberr ik via KPN + op mijn tablet te kijken omdat de telefoon te klein is maar nee hoor dus ben ik blij dat iemand anders dan ikzelf er wel blij mee is. Ruim 2 weken geleden kon het allemaal wel en nu niets meer.