Skip to main content

Als ik programma.s opneem en ik wil deze bijvoorbeeld na een half uur al gaan kijken staan ze niet in de lijst van opgenomen programmas. Dit komt regelmatig voor de laatste tijd. Pas na een uur of later verschijnen ze in de lijst. Ik heb hierover al gebeld met de klantanservice, moest min. 30 seconden de spanning van de ontvanger halen en opnieuw starten, dit helpt niet. 

Hi @Jamati, dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Zou je de tv-ontvanger eens kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Hi Ron

Bedankt voor je bericht. Ik heb de ontvanger ge-reset. ik zal kijken hoe het nu gaat en laat het je weten.

 


Dat is helemaal goed! Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen. :relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hi Ron

 

ik heb niet meteen gereageerd omdat ik even wilde afwachten of het probleem er nog was.

Vanaf de reset (7 dagen geleden) tot nu zijn alle opnamen direct in de lijst verschenen.

Het probleem lijkt dus te zijn opgelost. Bedankt.


Reageer