Skip to main content

Goedemorgen 

Ik heb een vraag 

Als ik iets opneem dan staat het beeld weleens stil als ik kijk wat ik heb opgenomen 

Kan u mij vertellen hoe dat kom 

 

Groetjes mevr blankenstein

 

Welkom @Con1965 

 

Kijk eens hier Problemen met opnemen, afspelen of verwijderen?


@Con1965 

Je post jouw vraag in het Digitenne-gedeelte van het forum. Als het echt om Digitenne gaat: Kijk dan eens hier: 

 https://forum.kpn.com/digitenne-12/hoe-kan-ik-opnemen-met-de-nieuwe-digitenne-ontvangers-478226

 


Goedemiddag @Con1965, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat het beeld soms blijft staan.. Gaat het programma dan helemaal niet meer verder, of is het enkele seconden dat het beeld stilstaat? En heb je dit probleem ook als je live televisie kijkt, of alleen bij opnames / terugkijken? De haperingen of stilstaande beelden?

Ik ga er trouwens vanuit dat je interactieve televisie van KPN afneemt. Daarop zijn mijn vragen ook gebaseerd. 

Daarnaast ben ik benieuwd welke tv-ontvanger je hebt en op welke manier deze aangesloten is op de Experia Box. Is dat bekabeld, direct op de Experia Box of via een draadloze verbindingsset? 

Mocht je de problemen blijven ervaren, dan gaan we verder kijken naar jouw problemen. Wil je dan je Forum profiel aanvullen met naam,  postcode + huisnummer en klantnummer? Ik hoor graag van je!


Goedemorgen susan

Nee alleen als ik iets opneem 

Bij sbs 9 en net 5 


@Con1965, duidelijk dankjewel. Heb je de stappen via de link van Tycha al doorlopen? Daarnaast hoor ik graag op welke manier je de tv-ontvanger aangesloten hebt en heb ik enkele gegevens nodig om je abonnement erbij te pakken en bepaalde dingen uit te zoeken.


Goedemorgen susan

Ik heb geen draadloze kasje 

Is aan gesloten op me tv 

Heb een wit kastje 


@Con1965, helemaal goed. Op je ingevulde adres kan ik alleen geen KPN abonnement vinden, en het klantnummer levert helaas ook niks op. Wil je dit nog even controleren?

En kan je aangeven of je dit stappenplan hebt doorlopen: https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/oplossen-opnames.htm ?


  • Dit zijn mij faturen hoop dat je daar wat aan heb

*Admin: Factuur verwijderd.  


Hoewel het er duidelijk staat… Susan verwijderen maar


@Con1965

En kan je aangeven of je dit stappenplan hebt doorlopen: https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/oplossen-opnames.htm ?

 


Ik heb geen probleem met opnemen 

Allleen dat het beeld weleens blijf stil staan als ik iets heb opgenomen


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat je 2 ontvangers hebt. Eentje is rechtstreeks aangesloten op de Experiabox, de andere is via een switch aangesloten samen met nog een computer/laptop. Klopt dit? Welke switch is dat overigens? Merk en modelnummer. 

Heb je dit probleem op beide ontvangers? Of alleen op 1 van de 2 (en welke)? 


Ik ben de enige die opneem 

 


Hoi @Con1965, kan je hier nog een reactie op geven?  

Welke switch is dat overigens? Merk en modelnummer. 

Heb je dit probleem op beide ontvangers? Of alleen op 1 van de 2 (en welke, die aangesloten is )? 

En hoe vaak komt het voor dat je stilstaand beeld hebt? 


Heb een nummer 

ZXHNH369A

H369A343JE45

CFF93E34AC

EXPERIA BOX V10

Weet niet welk nummer dus heb ze allemaal gedaan 

 


@Susan_ kan dit onderwerp hier verplaatst worden naar experiabox problemen?

Wij als digitennemensen hebben al genoeg ellende.


@Con1965 dankjewel. Als ik nu een meting uitvoer krijg ik geen verbinding met de Experia Box. Heb je deze uitgeschakeld of ben je hem opnieuw aan het opstarten? Of heeft deze het nu ook begeven? :no_mouth:   Indien mogelijk kan je een reset uitvoeren via dit stappenplan.

@John123 ja klopt, ik heb het topic inmiddels naar het juiste board verplaatst.


Nee hoor hij doet het nog


@Con1965 Indien mogelijk kan je een reset uitvoeren via dit stappenplan.

Zou je bovenstaande reset willen uitvoeren?


@Con1965, heb je de reset kunnen uitvoeren? Ik ben benieuwd of hierna het probleem is opgelost of in ieder geval beter is geworden!


Nog steeda hetzelfde


@Con1965, ik zie 2 tv-ontvangers en de gegevens die je hebt gegeven is van de Experia Box. Zou je op het zwarte kastje willen kijken of het gaat om: M11610TN5649 of J503231514. En je geeft aan dat één tv-ontvanger hier problemen mee heeft. komt dat omdat je op die andere niet opneemt of de opnames bekijkt? Wil je dit wel even testen? Verder kan je nog proberen om de tv-ontvangers van plaats om te ruilen, om te kijken of het probleem meeverhuisd met de tv-ontvanger of op locatie blijft. Dan zijn we, hopelijk, weer een stukje dichter bij de oplossing!


Reageer